Nemții de la Bosch au ajuns la aproape 5.000 de angajați în România

Andreea Neferu 25/05/2017 | 15:05 Ştiri
Nemții de la Bosch au ajuns la aproape 5.000 de angajați în România

Grupul german Bosch a încheiat anul precedent cu afaceri consolidate de circa 1,5 miliarde de lei (332 de milioane de euro) în România, în creștere cu 22% față de 2015.

”2016 a fost un an cu o creștere dinamică pentru grupul Bosch în România, care continuă să fie o piață importantă pentru Bosch”, a spus Mihai Boldijar (foto), reprezentantul grupului german în România, în cadrul conferinței anuale de presă a companiei.

El a arătat că estimează ca vânzările Bosch în România să continue să crească anul acesta, după un prim trimestru în care aceste au înregistrat un avans ”cu două cifre” (peste 10%).

Bosch a investit anul trecut circa 63 de milioane de euro pe plan local, în special pentru dezvoltarea fabricilor.

Bosch are în România circa 4.800 de angajați, în creștere cu 50% față de anul trecut, iar pentru anul acesta preconizează un avans al personalului, mai ales pentru locațiile pe care nemții le dețin la Blaj, Cluj şi Timişoara.

Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnică liniară, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele diviziilor soluţii de mobilitate, bunuri de larg consum şi tehnologie pentru construcţii şi energie.  În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.


Sursă foto: Bosch

 

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.