Retailerul Mega Image, parte a grupului olandezo-belgian Ahold Delhaize, își face intrarea pe piața din Timișoara, după ce a deschis un magazin de 900 de metri pătrați în orașul de pe Bega.
„Suntem din nou într-un moment în care intrăm cu încredere pe o nouă piață, în care ne întâlnim cu noi consumatori, cu specificul și cu autenticitatea lor, pe care dorim să îi cunoaștem cât mai bine. Pasul nostru este unul firesc, având în vedere că este o piață foarte bine dezvoltată, care își continuă ascensiunea. (…) Și, de la acest prim pas, vom continua să deschidem noi magazine în perioada următoare, inclusiv sub formatul Shop&Go,” a spus Vassilis Stavrou, director general al Mega Image.
Compania a avut afaceri de 4,9 miliarde de lei în 2017, în creștere cu aproape 14% față de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor. Rețeaua Mega Image cuprinde 620 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.
Mega Image este al doilea cel mai extins lanț de magazine din retailul modern cu dominantă alimentară, după Profi, care a depășit la începutul anului circa 700 de locații în România.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies