Brandul de apă minerală Aqua Carpatica, fondat de antreprenorul elvețian de origine greacă, Jean Valvis, își continuă expansiunea pe piețe internaționale și, de la jumătatea lunii noiembrie, este prezent pe rafturile celui mai mare retailer din Marea Britanie – Tesco.
Deocamdată, Aqua Carpatica va fi prezentă doar în 150 de magazine Tesco, dar lista de distribuție a brandului mai cuprinde peste 700 de magazine în Marea Britanie și Irlanda, printre care Harrods, Whole Foods Market, As Nature Intended, Fresh – The Good Food Market.
Aqua Carpatica ajunge pe mai multe piețe la export, precum: SUA, Japonia, China, Australia, Ungaria, Rusia, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Israel, Spania, Germania.
CITEȘTE ȘI: Povestea grecului care vrea să cucerească piața americană cu o marcă de apă românească
Tesco este cel mai mare retailer de pe piața britanică, cu aproximativ 3500 de magazine si acopera 30% din vânzările de apa imbuteliata din Marea Britanie.
Carpathian Springs, compania care deține brandul Aqua Carpatica, a avut anul trecut afaceri de 154 de milioane de lei, în creștere cu peste 50% față de anul anterior. De asemenea, Carpathian Springs a avut un profit de 42 de milioane de lei, de șapte ori mai mare decât în 2015.
Compania Carpathian Spings este membră a grupului Valvs Holding, care mai cuprinde și Domeniile Sâmburești, Dorna Agri și AgroElectrica.
Miniştrii Energiei din ţările bogate din G7 au ajuns la un acord pentru a-şi închide…
Secretarul general al NATO, Jens Stoltenberg, l-a invitat pe preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski să asiste…
Ţările UE au adoptat, definitiv, noi reguli care reglementează nivelul datoriei publice pe care o…
Ministrul de Externe, Luminiţa Odobescu, a anunţat că au fost organizate 916 de secţii de…
Turcia le-a transmis aliaţilor că va susţine candidatura premierului Mark Rutte pentru a fi următorul…
Comisia Europeană a aprobat ajutorul de stat pentru restructurare în valoare de 95,3 milioane EUR…
Acest website folosește cookies