Dezvoltatorul imobiliar NEPI Rockcastle și Carrefour Property investesc peste un milion de euro în modernizarea food court-ului din centrul comercial Ploiești Shopping City.
Zona de food court ocupă peste 2.000 de metri pătrați, iar în perioada următoare va fi completată cu cinci branduri noi de restaurante, printre care o locație de sushi, respectiv un restaurant Calif.
Astfel, numărul total de chiriași al food court-ului va ajunge la 15.
Investiția de peste 1 milion de euro vine ca un pas firesc în evoluția Ploiești Shopping City, din dorința de a adapta centrul comercial la nevoile curente ale consumatorilor, precum și a noilor trenduri din retail. Vizitatorii nu mai caută doar o experiență simplă de shopping, vor să o completeze cu ore de distracție în familie sau cu prietenii, precum și cu noi gusturi și arome în materie culinară, astfel că Ploiești Shopping City se reinventează. Dezvoltarea trendului de „going out” a fost unul dintre pilonii care au stat la baza deciziei de adăugare a unor noi branduri în zona de food a centrului comercial.
„Extindem segmentul de petrecere a timpului liber. Modernizarea și completarea zonei de food considerăm că sunt schimbări necesare și care vor consolida poziția dominantă a centrului comercial”, spune Irina Roșioru, panager al Ploiești Shopping City.
Terasa exterioară a centrului comercial va trece și ea printr-un proces de modernizare.
Ploiești Shopping City are o suprafață închiriabilă de 55.000 de metri pătrați și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, Oviesse Kids si multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.
Peste jumătate dintre părinţii care au plecat din România pentru a munci în străinătate nu…
Biroul Electoral Central a stabilit, luni, prin tragere la sorţi, ordinea de pe buletinele de…
Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și…
Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…
Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…
Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…
Acest website folosește cookies