Ştiri

Glovo lansează un parteneriat cu Edenred România

Glovo și Edenred România anunță un parteneriat prin intermediul căruia beneficiarii celor 2 companii pot achita comenzile de mâncare cu Cardul de Masă Edenred.

Cardul de masă Edenred poate fi folosit exclusiv pentru achitarea comenzilor de mâncare de la restaurantele eligibile din platforma Glovo. În momentul de față, beneficiarii cardului de masă Edenred se pot bucura de această facilitate la comenzi din peste 3000 de restaurante partenere la nivel național, Glovo fiind prezent în 75 de orașe din România.

Pentru a beneficia de noua opțiune, utilizatorii platformei trebuie doar să-și înroleze Cardul de Masă Edenred ca metodă de plată în platforma Glovo. Procesul de înrolare este simplu, beneficiarii cardului de masă folosind datele de logare Edenred. Odată înrolat, cardul de masă poate fi folosit pentru comenzile viitoare la restaurantele partenere Edenred și Glovo.

Parteneriatul Edenred România – Glovo promovează o inovație tech, ce permite integrarea completă emitent de carduri de masă-platformă-restaurante și răspunde nevoilor consumatorilor care pot alege aplicația multifuncțională de livrare pentru prânzul la birou, sau acasă.

„Glovo se alătură partenerilor noștri, astfel Edenred România își reconfirmă poziția de lider în inovație, devenind singura companie din industria de beneficii extrasalariale care deschide plata prin intermediul cardului de masă pentru peste 90% din piața de food delivery din România. Odată cu această lansare, Edenred România își continuă obiectivul de a dezvolta opțiuni de plată digitală cu cardurile de masă în cele mai populare platforme food. Ne bucurăm să fim mai aproape de angajați fiind prezenți în una dintre platformele lor de livrare preferate și să oferim în același timp partenerilor noștri, restaurantele, oportunitatea de a-și crește veniturile printr-un canal nou de vânzare”, spune Ștefan Toderiță, Strategy & Partners Director Edenred România.

„Parteneriatul cu Edenred este încă o dovadă a angajamentului nostru de a oferi utilizatorilor Glovo un serviciu complet, mai mult confort și ușurință în procesul de comandă. Plata prin cardurile de masă este o soluție valoroasă atât pentru angajații care se bucură de acest beneficiu, cât și pentru partenerii noștri, mii de restaurante care pot accesa o nouă categorie de clienți. Rămânem în continuare atenți la nevoile consumatorilor pentru a aduce constant îmbunătățiri în modurile în care oamenii se bucură de preparatele preferate, oricând și oriunde”, a declarat Andrada Ionescu, Director Comercial București Glovo.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Ţările UE au decis ca veniturile din activele ruseşti îngheţate să fie folosite pentru susţinerea militară a Ucrainei

Ambasadorii statelor UE au căzut de acord de principiu ca veniturile rezultate din activele ruseşti…

13 ore ago

Ciolacu: Datoria publică va ajunge la 48-49% din PIB în acest an

Premierul Marcel Ciolacu a declarat miercuri că datoria publică va ajunge anul acesta la 48…

14 ore ago

TOPUL celor mai bune universităţi din România

Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…

15 ore ago

Românii au plătit facturi mai mici la gaze şi la curentul electric

Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…

15 ore ago

Peste 6.000 de firme şi-au suspendat activitatea în primul trimestru din 2024

Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…

16 ore ago

Lensa a ajuns la venituri de peste 207 milioane de lei în 2023. Compania are o rețea de 81 de magazine în piața locală

Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…

16 ore ago

Acest website folosește cookies