Ştiri

Primul centru Gerovital din Oradea. Unde se află și ce servicii oferă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă expansiunea națională a rețelei de magazine de brand prin inaugurarea primului magazin Gerovital la Oradea. Acesta este primul magazin deschis de compania clujeană în anul 2018, urmând ca până la finalul anului să fie inaugurate alte 9 spații comerciale proprii.

„Succesul care a însoțit fiecare deschidere a magazinelor Gerovital de anul trecut ne-a determinat să continuăm și în 2018 extinderea masivă a rețelei de magazine proprii. În acest an, ne-am propus să deschidem alte 10 noi magazine de brand, prima inaugurare având loc la Oradea – orașul care reunește atât de mulți admiratori ai brandurilor noastre. Cu un design modern și elegant, noul magazin Gerovital își așteaptă vizitatorii cu o gamă variată de produse, consultanță de specialitate și scheme de tratament personalizate, elaborate de către consultanții noștri de frumusețe, în funcție de necesitățile proprii ale tuturor consumatorilor. Astfel, începând cu luna iunie, toți iubitorii brandurilor Gerovital și Aslavital se vor bucura de acces rapid la produsele preferate, dar și de o serie de surprize și oferte speciale, pregătite pe tot parcursul anului” a declarat Mircea Turdean, Director General al Companiei Farmec.

Citiți și: Dacia Duster, pe locul 3 în topul celor mai vândute SUV-uri în Europa în primele trei luni

Primul magazin Gerovital din Oradea a fost inaugurat în data de 16 iunie și este situat la parterul Centrului Comercial Lotus, amplasat pe Strada Nufărului, numărul 30.

Noul centru Gerovital are o suprafaţă de 64 de m2, iar lucrările de proiectare şi amenajare ale acestui spațiu au durat aproximativ o lună.

Din ziua deschiderii, 16 iunie, și până pe 24 iunie, toți vizitatorii magazinului Gerovital din Oradea vor beneficia de o reducere de 20% pentru orice produs achiziționat.

Pe parcursul întregului an, consumatorii Gerovital vor fi așteptați în cadrul magazinului cu multiple surprize și noutăți, printre care teste gratuite de dermoanaliză, demonstrații periodice de machiaj cu produse din prima gamă de cosmetică decorativă – Gerovital Beauty, cât și oferte promoționale și activări speciale.

Testele de dermoanaliză reprezintă o facilitate disponibilă exclusiv în magazinele de brand Farmec și Gerovital. Dermoanaliza durează aproximativ 5 minute și ajută la stabilirea tipului de ten, prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii. În funcţie de rezultatele obținute, Consultanții de frumusețe prezenți în magazin le pot recomanda consumatorilor produse specifice necesităţilor lor şi pot concepe scheme de tratament personalizate.

În cadrul magazinului, sunt disponibile produse de îngrijire a tenului, părului și corpului, din gamele brandurilor Gerovital și Aslavital.

NewMoney

Recent Posts

Care sunt cele mai comandate deserturi pe Glovo în zilele de Paște

Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…

52 de minute ago

Ce program vor avea magazinele Lidl din România de Paște

Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…

o oră ago

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

2 ore ago

RoGBC: Valoarea caselor verzi se apropie de trei miliarde de euro

Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…

2 ore ago

Investimental lansează PIES, o premieră pentru piața de capital din România

Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…

2 ore ago

eMAG lansează Hair & Make-up Shop

eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…

2 ore ago

Acest website folosește cookies