Ştiri

FAN Courier investește peste 10 milioane de euro în FANbox

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, investește peste 10 milioane de euro pentru a dezvolta la nivel național rețeaua de lockere prin intermediul cărora clientul final nu va mai depinde de programul zilnic al curierului. Compania a instalat deja primele 220 de lockere FANbox în mai multe orașe din țară, urmând ca până la finalul anului rețeaua să se dubleze. Planul de extindere prevede ca la jumătatea anului viitor să fie instalate în țară 1.000 de unități.

Primele lockere FANbox au fost instalate în București și județul Ilfov, Constanța, Mangalia, Eforie Nord, Năvodari, Cluj-Napoca, Brașov, Arad și Timișoara iar în săptămânile viitoare, urmează Sibiu, Pitești și Iași.

Serviciile oferite prin intermediul rețelei de lockere FANbox sunt disponibile 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Lockerele sunt amplasate în locații foarte accesibile, iar costurile de transport sunt mai reduse față de serviciile door-to-door. Plata tuturor serviciilor la locker (transport, ramburs etc.) poate fi efectuată și cu cardul la locker.

Într-o lume în care majoritatea serviciilor se adaptează nevoii de flexibilitate a clientului, implementarea sistemului de lockere FANbox este o soluție firească ce oferă posibilitatea de a trimite expediții şi în afara programului de lucru al angajaților şi de a ridica trimiterile independent de programul de lucru al curierului. De asemenea, în 2022, nu mai este suficient ca livrarea să fie rapidă și eficientă, azi, ci și sustenabilă pentru mâine. Sistemul de lockere FANbox reprezintă, totodată, și o soluție prietenoasă cu mediul, pentru că reducem numărul traseelor pe care le parcurgem cu mașinile. Așadar, suntem prietenoși cu natura și ne sincronizăm și cu programul clienților noștri, care își pot ridica plicurile și coletele simplu și rapid, oricând”, a declarat Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier.

Lockerele FANbox îndeplinesc două funcții concomitent:

  • Drop-off – clienții care doresc să expedieze un colet, dar nu au timp să aștepte curierul, pot depune expediția într-un locker, de unde va fi preluat de curier și predat la o adresă sau într-un alt locker FANbox. Pentru a utiliza acest serviciu, trebuie să acceseze serviciul FANbox pe platformele puse la dispoziție de FAN Courier și să completeze datele solicitate. În viitor, depunerea coletelor la locker se va putea face și prin platforma FAN Retur sau aplicația mobilă.
  • Pick-up – clienții care fac cumpărături online pot alege să ridice comanda de la FANbox, după ce selectează lockerul dintr-o listă sau de pe o hartă care apare pe website-ul magazinului online. Ulterior, coletul este transportat de FAN Courier și depus la lockerul ales. Magazinelor online care vor să se înroleze în rețeaua de lockere FANbox, FAN Courier le pune la dispoziție documentația de integrare și sprijin IT, astfel încât acestea să poată afișa pe site-urile lor rețeaua de lockere și hărțile aferente.

Ne dorim ca, până la finalul anului, să instalăm 400 de lockere FANbox în țară, iar până în vara anului 2023, rețeaua să beneficieze de cel puțin 1.000 de unități. Investiția totală pentru această etapă (primele 1.000 de lockere) este de peste 10 milioane de euro și cuprinde achiziția lockerelor, sistemelor de monitorizare, dezvoltarea de noi softuri și aplicații și toate echipamentele adiționale”, a declarat Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier.

Lockerele FANbox se vor regăsi în toate orașele reședință de județ, precum și în orașe mai mici și în mediul rural, adică în toate locurile de interes pentru clienți. Intenția FAN Courier este ca, în câțiva ani, să facă serviciul disponibil pentru toți locuitorii țării.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

18 minute ago

RoGBC: Valoarea caselor verzi se apropie de trei miliarde de euro

Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…

22 de minute ago

Investimental lansează PIES, o premieră pentru piața de capital din România

Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…

24 de minute ago

eMAG lansează Hair & Make-up Shop

eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…

25 de minute ago

Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei care deține Jean Paul Gaultier. Evaluările depășesc toate așteptările

Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei Puig, care deține mărci de lux precum Carolina…

30 de minute ago

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite (P)

Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare…

38 de minute ago

Acest website folosește cookies