Fapt Divers

Facebook nu a renunţat la ideea afişării reclamelor în WhatsApp

Facebook nu a renunţat la ideea afişării reclamelor în WhatsApp, apariţia acestora fiind doar o chestiune de timp.

Dintre toate produsele Facebook, WhatsApp este cel mai “curat” din punctul de vedere al reclamelor. A scăpat după ce compania americană a decis la începutul anului să “îngheţe” planurile de implementare a reclamelor.

Conform unor surse anonime citate de The Information, Facebook s-a temut de două lucruri când a decis să amâne adăugarea reclamelor. S-a temut de represaliile autorităţilor antitrust şi s-a temut de reacţia utilizatorilor, care au început să fie din ce în ce mai preocupaţi de intimitate şi de protecţia datelor personale.

Oficialii Facebook recunosc acum că reclamele în WhatsApp reprezintă o oportunitate pe termen lung a companiei. Este vorba de reclame afişate în secţiunea Status, însă nu este exclusă posibilitatea ca acestea să-şi facă eventual apariţia în lista de conversaţii şi chiar în fereastra de discuţii.

Whatsapp va fi legat de contul de Facebook

Planurile de implementare a reclamelor în WhatsApp vor continua după ce Facebook va realiza interoperabilitate dintre cele trei produse de comunicare pe care le deţine: WhatsApp, Messenger şi Instagram Direct.

Facebook are nevoie de interoperabilitate pentru a realiza targetarea cu reclame a utilizatorilor de WhatsApp. Aplicaţia este criptată end-to-end, iar Facebook nu poate citi conversaţiile pentru stabili ce reclame să le afişeze utilizatorilor.

După realizarea interoperabilităţii, Facebook va face conexiunea între utilizatorii de WhatsApp şi profilurile acestora de Facebook prin intermediul numărului de telefon. Astfel, targetarea pe WhatsApp se va face în funcţie de datele colectate în cadrul Facebook.

Oricum, în funcţie de cum va decurge realizarea interoperabilităţii şi eventualele probleme cu autorităţile locale, până la afişarea reclamelor pe WhatsApp ar mai putea trece câţiva ani.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

o zi ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

o zi ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

o zi ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

o zi ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

o zi ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies