Ştiri

Facebook interzice reclamele care manipulează pe tema coronavirusului

Facebook a anunţat că va refuza toate reclamele legate de coronavirus care dezinformează oamenii sau au rolul de a răspândi panica.

Gigantul american spune că lucrează împreună cu Organizaţia Mondială a Sănătăţii pentru a înţelege care sunt informaţiile corecte şi care sunt cele false, iar pe baza acestei înţelegeri ajunge să blocheze reclamele care nu sunt conforme cu adevărul.

Ce tip de conținut va fi blocat

Vor fi blocate reclame legate de virusul COVID-19 care creează impresia de urgenţă, sugerând stocuri limitate (la medicamente, alimente etc.) precum şi reclame care promit prevenirea sau vindecarea.

Spre exemplu, nu vor mai fi acceptate reclamele care susţin că măştile de protecţie garantează prevenirea răspândirii coronavirusului.

Declaraţia celor de la Facebook vine la o lună după ce compania anunţa că va lua măsuri pentru eliminarea informaţiilor false în general, nu doar din reclame, legate de coronavirus şi inclusiv de pe Instagram.

Poziţia gigantului american este consecventă cu cea adoptată anul trecut, în ceea ce priveşte vaccinarea. Şi atunci Facebook a ales să blocheze anumite tipuri de conţinut (reclame, pagini grupuri etc.) care răspândeau informaţii false privind vaccinarea.

Facebook a fost aspru criticată în ultimele luni că nu face acelaşi lucru şi în ceea ce priveşte reclamele politice, acolo unde politicienilor le este permis în continuare să susţină lucruri neadevărate.

NewMoney

Recent Posts

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 ore ago

ANPC: La vopsirea ouălor nu utilizaţi vopsea pentru alte destinaţii, precum cea tipografică sau pentru textile

Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…

4 ore ago

Studiu Revolut: Cum vor petrece europenii concediul din acest an

Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…

4 ore ago

Indotek Group investește 16 milioane de euro în Plaza M

Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…

5 ore ago

Google a plătit 20 de miliarde de dolari în 2022 pentru a fi motorul de căutare implicit în Safari

Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…

5 ore ago

Studiu: Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale în familie

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75%…

5 ore ago

Acest website folosește cookies