Fapt Divers

Emma Răducanu, „vânată” de mari companii din lume

The Mail on Sunday scrie că două contracte de sponsorizare, cu gigantul de îmbrăcăminte sport Nike şi cu furnizorul de rachete Wilson, în valoare de doar 100.000 de lire sterline împreună, sunt încheiate pe câte un an şi este de aşteptat ca acestea fie să fie reînnoite cu sume de cel puţin 10 ori mai mari sau să fie înlocuite de mărci rivale.

Firma britanică de îmbrăcăminte sport Castore, care are acorduri cu Andy Murray, cu echipa de Formula 1 McLaren, cu naţionala de cricket a Angliei şi cu grupările Wolverhampton, Newcastle şi Rangers din fotbal, este interesată să discute cu Raducanu încheierea unui contract.

Alte mărci globale din domeniile modei, producţiei de automobile şi comercializării produselor de înfrumuseţare care doresc parteneriate cu noua vedetă a tenisului feminin sunt marca japoneză de îmbrăcăminte Uniqlo, Aston Martin, Chanel şi Lacoste, precum şi mai multe companii de criptomonede şi firma de bijuterii Tiffany & Co.

Se vorbeşte despre un acord de şapte cifre pentru ca Emma să devină ambasador al mărcii Tiffany, iar sursa citată menţionează că înţelegeri în valoare de peste cinci milioane de lire sterline ar putea fi încheiate „în câteva luni, în funcţie de ceea ce vor dori ea şi consilierii ei”.

Emma Răducanu este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Şarapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.

Expertul în contracte de sponsorizare Conrad Wiacek prezice că Emma va semna mai multe acorduri lucrative înainte ca Australian Open să înceapă, în ianuarie 2022. Perioada dintre US Open şi Australian Open este în mod obişnuit un moment oportun pentru semnarea contractelor.

„Marcile de îmbrăcăminte sportivă, de sănătate, de fitness şi de stil de viaţă sunt toate foarte interesate. Nu este nimeni ca ea în tenisul britanic în acest moment. Ceea ce este în favoarea ei în mod covârşitor este faptul că este legată de cele trei pieţe distincte şi profitabile, America de Nord, Europa şi Asia, datorită originii sale. Asta îi duce potenţialul de câştig la un nivel uriaş”, a spus el.

Consultantul în domeniul sponsorizărilor Nigel Currie crede că, dacă Emma va mai obţine titluri de grand slam, va deveni sportiva cu cele mai cea mai mare câştiguri din toate timpurile din Marea Britanie.

Sportiva cu cele mai mari câştiguri din lume  este în prezent japoneza Naomi Osaka, care a obţinut 55 milioane de dolari doar în ultimul an, de la 20 de mărci, printre care Nike, Mastercard, Yonex, Louis Vuitton, Levi’s, Nissan, Tag Heuer, Beats şi Panasonic, plus încă 5 milioane de dolari din premii.

Emma Răducanu s-a născut în Toronto, Canada, dintr-un tată român şi o mamă chineză, a crescut în Kent, Marea Britanie, şi a uimit lumea tenisului la New York, unde a câştigat US Open, la 18 ani.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

22 de ore ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

22 de ore ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

23 de ore ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

23 de ore ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

23 de ore ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

o zi ago

Acest website folosește cookies