Ştiri

Electronic Arts România a lansat o campanie pentru atragerea de noi angajaţi

Electronic Arts România, una dintre principalele companii de tehnologie şi producătoare de jocuri video din lume şi din România, a anunţat, miercuri, că a lansat o campanie de ”employer branding” pentru atragerea de noi angajaţi.

Prin campania „Unique Together”, compania, alături de agenţia Golin, invită experţii în tehnologie şi creaţii interactive să se alăture studioului de dezvoltare din Bucureşti. Conceptul este construit pe baza unor insight-uri desprinse din stilul de lucru şi hobby-urile echipei EA România, iar campania combină abordarea creativă a acestora cu tactici targetate.

”Ne adresăm celor pentru care pasiunea pentru tehnologie şi/sau jocuri nu are limite, acesta fiind numitorul comun care leagă atât de bine echipa EA România şi care ne permite să le oferim jucătorilor din întreaga lume cele mai bune experienţe interactive posibile”, a spus Andrei Lăzărescu, Senior Producer în cadrul EA România.

Conceptul campaniei a fost dezvoltat de Golin, având la bază informaţii obţinute dintr-un sondaj realizat în cadrul EA România, care a evidenţiat diversitatea hobby-urilor angajaţilor şi, deopotrivă, pasiunea lor comună pentru jocuri şi tehnologie.

”Prin această campanie, ne-am dorit să ajungem la o audienţă care poate rezona cu diversitatea şi particularităţile sutelor de specialişti din EA România. Obţinerea insight-urilor a fost un proces de care ne-am bucurat din plin şi am fost încântaţi să vedem deschiderea, sinceritatea şi, adesea, simţul umorului echipei EA România”, a declarat Florin Merlă, Senior Manager, Golin.

Vizualurile campaniei de recrutări au avut la bază pasiuni reale, precum pescuitul, maşinile sau jocurile de societate, extensii ale pasiunilor inginerilor, producătorilor, artiştilor şi celorlalţi specialişti EA România. Aceleaşi vizualuri stau la baza paginii online dedicate înscrierilor disponibile în cadrul diviziei EA Sports, care continuă linia vizuală şi abordarea conceptului „Unique Together”.

Componentele media ale campaniei „Unique Together” au fost realizate de Initiative, iar site-ul dedicat al campaniei de recrutări a fost realizat cu sprijinul MullenLowe Profero. Golin coordonează, începând cu 2018, comunicarea corporate şi de brand desfăşurată de Electronic Arts România, cu accent pe recrutarea de talent tech şi employer branding.

NewMoney

Recent Posts

Peste jumătate dintre părinţii plecaţi la muncă în străinătate nu vor petrece sărbătorile alături de copiii lor rămaşi în România

Peste jumătate dintre părinţii care au plecat din România pentru a munci în străinătate nu…

22 de minute ago

BEC a stabilit ordinea pe buletinele de vot de la Alegerile Europarlamentare

Biroul Electoral Central a stabilit, luni, prin tragere la sorţi, ordinea de pe buletinele de…

o oră ago

Garanti BBVA lansează un chatbot care utilizează tehnologia GPT

Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și…

2 ore ago

Care sunt cele mai comandate deserturi pe Glovo în zilele de Paște

Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…

2 ore ago

Ce program vor avea magazinele Lidl din România de Paște

Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…

3 ore ago

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

4 ore ago

Acest website folosește cookies