Aplicațiile de social media încearcă să învețe cât mai multe despre utilizatorii săi, așa că Facebook s-a gândit să-i plătească pentru aceste informații. Compania a lansat o nouă aplicație ― Facebook Viewpoints ― prin care plătește utilizatorii care doresc să participe la sondaje și cercetări.
Rețeaua de socializare susține că „cel mai bun mod de a îmbunătăți produsele este de a obține informații direct de la persoanele care le folosesc.” Aceste informații vor fi utilizate pentru întregul portofoliu al companiei, inclusiv Instagram, WhatsApp și Facebook, scrie The Next Web.
Un sondaj online va avea o durată de aproape 15 minute, iar utilizatorii pot obţine un scor de 1000 de puncte, care pot fi convertite într-o plată de 5 dolari. Ulterior, compania va trimite banii prin PayPal „în termen de 7-10 zile” de la atingerea numărului de puncte.
Facebook Viewpoints este disponibilă în prezent numai pentru persoanele din Statele Unite care au cel puțin 18 ani, însă eligibilitatea specifică poate varia în funcție de nevoile fiecărui program Facebook Viewpoints și de locația utilizatorilor.
Odată înscriși, utilizatorii vor primi invitații pentru a se alătura programelor desfășurate de companie. Primul program disponibil este un sondaj care investighează modul în care platformele de social media afectează bunăstarea utilizatorilor.
Potrivit reprezentanților Facebook, citaţi de startupcafe.ro, obiectivul aplicației este „construirea de produse mai bune care să urmărească limitarea impactul negativ al platformelor de social media și să sporească beneficiile” acestora.
Potrivit informațiilor disponibile pe site-ul companiei, se pare că există un minim de puncte pe care utilizatorii trebuie să le strângă pentru a fi plătiți; Facebook spune că vor anunța câte puncte trebuie să câștige utilizatorii pentru a primi plata.
Facebook Viewpoints este disponibil pe iOS și Android , iar compania intenționează să deschidă aplicația în mai multe țări anul viitor.
Deocamdată, e suficient să vă conectați cu un cont Facebook, să aveţi acces la Google, telefon și email, după care Facebook spune că vor reveni în curând. Plățile pot dura până la 10 zile, iar punctele tale expiră după 5 ani. Facebook nu va posta sau nu va împărtăși public informațiile pe care le furnizați prin intermediul aplicației.
Lansarea Viewpoints vine după ce Facebook și-a închis programul de supraveghere Research și VPN-ul său gratuit care a colectat datele utilizatorilor în urma unei investigații TechCrunch care a constatat că compania plătea adolescenților pentru datele lor, în timp ce încălcau regulile Apple privind distribuirea datelor personale.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies