Ştiri

Couture de Marie și-a crescut vânzările cu 57% anul trecut față de 2020, iar acum se pregătește să se lanseze pe piața internațională

Atelierul Couture de Marie a înregistrat în 2021 o creștere cu 57% a vânzărilor totale de articole vestimentare pentru femei. Peste 85% din totalul tranzacțiilor din 2021 provin din propriul magazin online, motiv pentru care pentru 2022 anunță pregătirea lansării produselor și pe piața internațională a industriei fashion.

În primul trimestru al anului 2022, Couture de Marie a lansat noua colecție de primăvară Bloom ce include noi piese vestimentare în colecție adaptate stilului vestimentar al femeii moderne.

”Într-o lume asaltată de trendul fast fashion, cu o piață asediată de piese vestimentare identice, făcute în serie, devine din ce în ce mai greu să ieși în evidență. Tocmai de aceea e important să cunoaștem cât mai bine preferințele clientelor noastre. Noi oferim rochii personalizate, rochii realizate pe măsurile lor, rochii care să le reprezintă și cu care să se diferențieze de restul. Iar, acest lucru ne-a ajutat pe noi ca business pentru că oferim acest serviciu gratuit, fără costuri suplimentare”, a declarat Claudia Ioniță, fondatoarea acestei afaceri.

După o creștere cu 57% a vânzărilor totale în anul 2021 față de anul precedent, începutul lui 2022 vine cu o ușoară descreștere a vânzărilor pe fondul unui comportament firesc al consumatorului pentru începutul de an. Claudia spune că se așteaptă ca această situație să se schimbe treptat, odată cu venirea sezonului cald și începerea evenimentelor.

În cadrul atelierului, cumpărătoarele vor găsi în continuare piese în serii limitate, confecționate din materiale de calitate, lucrate manual. De asemenea, prima colecție din 2022, colecția de primăvară, le va surprinde pe cliente cu piese noi casual, cu croiuri relaxate, pentru outfituri mai puțin formale față de cele create până acum.

Pentru anul 2022, designerul român își propune mai multe lansări de produse în colecția Couture de Marie, cât și explorarea unor noi medii de vânzare. În 2021, canalul principal de vânzări a fost mediul online și doar 14% din tranzacțiile totale au venit din vânzări fizice, offline.

În plus, tot în acest an, Couture de Marie se pregătește de lansare și în afara României, drept pentru care se află în negocieri avansate cu mari retaileri online pe piața internațională de fashion. De asemenea, unul dintre obiectivele de business setate pentru acest an este dublarea cifrei de afaceri pentru anul 2022.

NewMoney

Recent Posts

Care sunt cele mai comandate deserturi pe Glovo în zilele de Paște

Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…

40 de minute ago

Ce program vor avea magazinele Lidl din România de Paște

Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…

o oră ago

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

2 ore ago

RoGBC: Valoarea caselor verzi se apropie de trei miliarde de euro

Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…

2 ore ago

Investimental lansează PIES, o premieră pentru piața de capital din România

Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…

2 ore ago

eMAG lansează Hair & Make-up Shop

eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…

2 ore ago

Acest website folosește cookies