Ştiri

Compania românească Secom a avut afaceri mai mari cu 33% anul trecut

Compania românească Secom, specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro, în creștere cu 33% față de anul precedent, când afacerile au fost de 12,2 milioane de euro.

Compania a avut o dinamică de dezvoltare mai accelerată față de ultimii doi ani. În 2015, Secom a înregistrat creșteri de 19%, iar în 2014 – de 10%.

Valoarea totală a investițiilor derulate de Secom în 2016 a fost de aproape două milioane de euro. Resursele au fost direcționate spre extinderea rețelei de retail și a sediului administrativ, spre campanii de informare și comunicare, dezvoltarea infrastructurii IT și a unui program structurat de training‑uri pentru angajați.

Rețeaua de magazine Secom are în prezent 11 unități. Pentru a oferi acces mai rapid la produsele din portofoliu, Secom și‑a dezvoltat componenta de e‑commerce prin inaugurare unui magazin online.

Citiți și: Secom ajunge la 11 magazine de suplimente alimentare, după inaugurarea unei noi unități la Pitești

„Secom este un business antreprenorial, crescut cu pași mici, care avea nevoie de o structură mult mai bine pusă la punct și o reașezare organizațională. Ne‑am propus să consolidăm această structură și totodată s‑o dezvoltăm, iar primele rezultate încep să apară. Pentru 2017 ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 26%, urmând să majorăm și bugetul de investiții”, a declarat Lucia Costea, managing partner Secom.

Planuri pentru 2017

Secom își propune pentru anul acesta să introducă în portofoliu un nou producător din Statele Unite. Totodată, compania vizează să‑și extindă rețeaua de magazine.

„Vom fi mai activi în procesul de reglementare a industriei, datorită implicării în cadrul Asociației Române a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale (RASCI). Din această poziție vrem să contribuim la crearea unei imagini obiective despre piața de suplimente alimentare și credem că putem face acest lucru alături de RASCI și printr‑un proces susținut de informare. Pentru că în piața de suplimente există foartă multă dezinformare, vom continua să dezvoltăm proiecte de educație, astfel încât consumatorul să facă alegeri corecte, avizate și de calitate pentru sănătate”, a adăugat Lucia Costea, managing partner Secom.

Obiectivele pentru 2017 mai cuprind investiții în îmbunătățirea infrastructurii IT, dezvoltarea echipei prin programe de leadership și training, precum și investiții în marketing.

 


FOTO: Secom

Gabriel Bucur

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.

Recent Posts

Inspectorii ANSVSA au pus sub sechestru sute de kilograme de produse alimentare

Inspectorii sanitari veterinari au controlat în ultima săptămână din luna aprilie peste 3.200 de unităţi…

20 de ore ago

SWIFT RESPONSE 24: Exerciţiu multinaţional cu 5.000 de militari, dintre care 2.000 de paraşutişti

România participă cu 2.300 de militari şi 220 de mijloace tehnice la un exerciţiu multinaţional…

21 de ore ago

Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai

Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai, a…

22 de ore ago

GHID. Cine poate beneficia de schema de ajutor de stat de 2,25 miliarde lei pentru investiţii în industrie

Ministerul Finanţelor a publicat Ghidul schemei de 2,25 miliarde lei pentru investiţii majore în industriile…

23 de ore ago

Klaus Iohannis a depus o cerere de pensionare

Catedra de profesor de Fizică a preşedintelui Klaus Iohannis de la Colegiul Naţional „Samuel von…

23 de ore ago

Cotaţiile la cacao s-au prăbuşit cu 27% în două zile

Cotaţiile futures la cacao s-au prăbuşit, pierzând până la 27% în doar două zile, iar…

23 de ore ago

Acest website folosește cookies