Compania românească Secom a avut afaceri mai mari cu 33% anul trecut

Gabriel Bucur 21/02/2017 | 12:53 Ştiri
Compania românească Secom a avut afaceri mai mari cu 33% anul trecut

Compania românească Secom, specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro, în creștere cu 33% față de anul precedent, când afacerile au fost de 12,2 milioane de euro.

Compania a avut o dinamică de dezvoltare mai accelerată față de ultimii doi ani. În 2015, Secom a înregistrat creșteri de 19%, iar în 2014 – de 10%.

Valoarea totală a investițiilor derulate de Secom în 2016 a fost de aproape două milioane de euro. Resursele au fost direcționate spre extinderea rețelei de retail și a sediului administrativ, spre campanii de informare și comunicare, dezvoltarea infrastructurii IT și a unui program structurat de training‑uri pentru angajați.

Rețeaua de magazine Secom are în prezent 11 unități. Pentru a oferi acces mai rapid la produsele din portofoliu, Secom și‑a dezvoltat componenta de e‑commerce prin inaugurare unui magazin online.

Citiți și: Secom ajunge la 11 magazine de suplimente alimentare, după inaugurarea unei noi unități la Pitești

„Secom este un business antreprenorial, crescut cu pași mici, care avea nevoie de o structură mult mai bine pusă la punct și o reașezare organizațională. Ne‑am propus să consolidăm această structură și totodată s‑o dezvoltăm, iar primele rezultate încep să apară. Pentru 2017 ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 26%, urmând să majorăm și bugetul de investiții”, a declarat Lucia Costea, managing partner Secom.

Planuri pentru 2017

Secom își propune pentru anul acesta să introducă în portofoliu un nou producător din Statele Unite. Totodată, compania vizează să‑și extindă rețeaua de magazine.

„Vom fi mai activi în procesul de reglementare a industriei, datorită implicării în cadrul Asociației Române a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale (RASCI). Din această poziție vrem să contribuim la crearea unei imagini obiective despre piața de suplimente alimentare și credem că putem face acest lucru alături de RASCI și printr‑un proces susținut de informare. Pentru că în piața de suplimente există foartă multă dezinformare, vom continua să dezvoltăm proiecte de educație, astfel încât consumatorul să facă alegeri corecte, avizate și de calitate pentru sănătate”, a adăugat Lucia Costea, managing partner Secom.

Obiectivele pentru 2017 mai cuprind investiții în îmbunătățirea infrastructurii IT, dezvoltarea echipei prin programe de leadership și training, precum și investiții în marketing.

 


FOTO: Secom

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.