Ştiri

Ce branduri vor vinde din 2017 haine la preț redus în Fashion House București

Levi’s și Motor Jeans au semnat recent contracte de închiriere pentru 329 de metri pătrați din centrul Fashion House Outlet din București. Magazinele se vor deschide în primul trimestru din 2017 și vor comercializa articole vestimentare la prețuri reduse și cu 70%.

În 2016, centrul amplasat în West Park Retail, la ieșirea din cartierul Militari, lângă autostrada A1, și-a mărit numărul de chiriași. Pe lângă Levi’s și Motor Jeans, brandurile care au intrat în Fashion House Outlet, din ianuarie până acum, sunt Kenvelo, Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go și Land Mobile.

Ritmul rapid de evoluție are la bază strategia Grupului Fashion House de a îmbunătăți oferta din centrele pe care le deține în România, Polonia și Rusia. „Pe măsură ce piața de retail evoluează, brandurile locale și internaționale de top au nevoie de outlet-uri, ca soluție profesionistă pentru a-și eficientiza stocurile și a genera profit suplimentar”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director în cadrul Fashion House Group.

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii din domeniul vestimentar din lume, recunoscută în special pentru brandul de jeans devenit lider mondial, Levi’s. În România, brandul Levi’s este prezent în opt magazine, iar alte trei unități urmează să fie deschise în 2017, inclusiv cea din Fashion House. Noul outlet Levi’s va avea o suprafață de 156 de metri pătrați și este programat pentru deschidere în luna martie.

Motor Jeans este producătorul internațional de articole vestimentare din denim care a devenit unul dintre cele mai apreciate branduri de jeans din România. Compania a intrat pe piața locală în 1992, unde deține zece magazine. Unitatea de 173 de metri pătrați pe care Motor Jeans o va deschide în luna ianuarie 2017 în Fashion House București va fi primul outlet al companiei în țara noastră.

Deschis în 2008, Fashion House Outlet Centre București este primul și singurul centru comercial de tip outlet din România. Suprafața de 16.000 metri pătrați este împărțită de branduri locale și internaționale, printre care se numără: Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant, Desigual, Triumph, Kenvelo, Levi’s și Motor Jeans.

Gabriel Bucur

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.

Recent Posts

Acord istoric: Miniştrii Energiei din G7 au convenit închiderea centralelor pe cărbune

Miniştrii Energiei din ţările bogate din G7 au ajuns la un acord pentru a-şi închide…

2 ore ago

Stoltenberg îl invită pe Zelenski la summitul NATO de la Washington. Ucraina, amânată de la aderare

Secretarul general al NATO, Jens Stoltenberg, l-a invitat  pe preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski să asiste…

2 ore ago

Noi reguli mai relaxate privind datoria publică şi deficitul bugetar în ţările UE

Ţările UE au adoptat, definitiv, noi reguli care reglementează nivelul datoriei publice pe care o…

3 ore ago

Peste 900 de secţii de votare pentru românii din străinătate, la europarlamentare

Ministrul de Externe, Luminiţa Odobescu, a anunţat că au fost organizate 916 de secţii de…

4 ore ago

Lovitură pentru Iohannis! Turcia îl va susţine pe Mark Rutte la şefia NATO

Turcia le-a transmis aliaţilor că va susţine candidatura premierului Mark Rutte pentru a fi următorul…

4 ore ago

Comisia Europeană aprobă ajutorul de stat în valoare de 95,3 milioane de euro pentru TAROM

Comisia Europeană a aprobat ajutorul de stat pentru restructurare în valoare de 95,3 milioane EUR…

6 ore ago

Acest website folosește cookies