Centrul comercial Băneasa Shopping City a anunțat extinderea ofertei de shopping și, implicit, deschiderea unor magazine premium precum The North Face (articole sportive), Under Armour (articole sportive) și Nine West (încălțăminte și accesorii), în acest început de lună.
Mallul continuă astfel „strategia de diferențiere și de poziționare premium”, spun reprezentanții centrului comercial, care are peste 280 de magazine dispuse pe o suprafață de 55.000 de metri pătrați.
În ultimele trei luni au fost aduse aici, în premieră pe piața locală, și branduri precum Sport Loft și Armani Exchange, iar inaugurarea primului restaurant Taco Bell din România a avut loc chiar în luna octombrie, la parterul centrului comercial.
Băneasa Shopping City are în prezent 28 de branduri premium prezente în exclusivitate în acest mall: Chopard, Sport Couture, Chanel, Longchamp, Uterque, Furla, Cerutti 1881, Paul&Shark, Frey Wille, Lancel, Max&Co, Boggi, Caran D’ache, Michael Kors, Armani Jeans, Brooks Brothers, Contessina, Cacharel, Vilebrequin, Napapijri, Gerard Darel, Max Mara Weekend, COS, Montblanc, Superdry, Diesel, Armani Exchange, Sport Loft.
FOTO: Laszlo Raduly / NewMoney
Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…
Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…
Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…
Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…
Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75%…
Inspectorii sanitari veterinari au controlat în ultima săptămână din luna aprilie peste 3.200 de unităţi…
Acest website folosește cookies