Puțin peste 34% din români ar aloca cel mult 300 de lei pentru achziția unor produse de fashion, din magazinele online, în perioada sărbătorilor Pascale. Tot atâția oameni spun că încă nu și-au stabilit un buget, în vreme ce o altă treime ar cheltui între 500 și 1.000 de lei, arată o cercetare realizată de magazinul online Answear.ro.
Din cei chestionați, 60% și-ar cumpăra încălțăminte elegantă sau sport. Doamnele preferă sandale și balerini, în timp ce bărbații vor pantofi sport sau teniși. La capitolul îmbrăcăminte, 45% ar cumpăra rochii, iar aproape 30% vor cămăși sau blugi.
„Lunile martie și aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălțăminte și accesorii, dar avem o creștere de aproximativ 25% și pentru subcategorii precum bluze și cămăși, rochii, pantaloni scurți sau costume de baie”, menționează Raluca Radu, country manager în cadrul Answear.ro.
Majoritatea (50%) clienților au recunoscut că sunt ghidați de impuls când cumpără, 37% spun că prețul joacă un rol important, iar 13% achiziționează un produs de pe un site de modă cel puțin o data pe lună.
FOTO: Mediafax
Inspectorii sanitari veterinari au controlat în ultima săptămână din luna aprilie peste 3.200 de unităţi…
România participă cu 2.300 de militari şi 220 de mijloace tehnice la un exerciţiu multinaţional…
Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai, a…
Ministerul Finanţelor a publicat Ghidul schemei de 2,25 miliarde lei pentru investiţii majore în industriile…
Catedra de profesor de Fizică a preşedintelui Klaus Iohannis de la Colegiul Naţional „Samuel von…
Cotaţiile futures la cacao s-au prăbuşit, pierzând până la 27% în doar două zile, iar…
Acest website folosește cookies