Cât sunt dispuși românii să cheltuiască pentru cadouri de Paște cumpărate online

Gabriel Bucur 12/04/2017 | 15:04 Ştiri
Cât sunt dispuși românii să cheltuiască pentru cadouri de Paște cumpărate online

 

Puțin peste 34% din români ar aloca cel mult 300 de lei pentru achziția unor produse de fashion, din magazinele online, în perioada sărbătorilor Pascale. Tot atâția oameni spun că încă nu și-au stabilit un buget, în vreme ce o altă treime ar cheltui între 500 și 1.000 de lei, arată o cercetare realizată de magazinul online Answear.ro.

Din cei chestionați, 60% și-ar cumpăra încălțăminte elegantă sau sport. Doamnele preferă sandale și balerini, în timp ce bărbații vor pantofi sport sau teniși. La capitolul îmbrăcăminte, 45% ar cumpăra rochii, iar aproape 30% vor cămăși sau blugi.

„Lunile martie și aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălțăminte și accesorii, dar avem o creștere de aproximativ 25% și pentru subcategorii precum bluze și cămăși, rochii, pantaloni scurți sau costume de baie”, menționează Raluca Radu, country manager în cadrul Answear.ro.

Majoritatea (50%) clienților au recunoscut că sunt ghidați de impuls când cumpără, 37% spun că prețul joacă un rol important, iar 13% achiziționează un produs de pe un site de modă cel puțin o data pe lună.

 


FOTO: Mediafax

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.