Românii au cumpărat în primele șase luni ale acestui an peste 200.000 de Kendama originale, celebra jucărie japoneză de lemn care a făcut furori în rândul tinerilor în ultima perioadă, potrivit magazinului online de cadouri Giftology.
Datele Google confirmă atenția sporită pentru această jucărie, arătând că în prima jumătate a anului, în România s-au realizat peste 2 milioane de căutări pentru Kendama pe cel mai mare motor de căutare. ”Interesul este în creștere continuă”, potrivit Giftology.
”Succesul Kendama este cu siguranță susținut de multiplele concursuri ce se organizează în toată țara, de apariția influencerilor cu jucăria după gât, de dorința părinților de a-și scoate copiii din zona tabletelor și calculatoarelor și de socializarea produsă de acest joc”, spune Iulia Soare, co-fondator al Giftology, care este și distribuitor exclusiv al producătorului Kendama USA.
Magazinul online Giftology a fost fondat în 2014 ca o afacere de familie de către Iulia, Cristi și Victor Soare.
Firma Ennova Trading & Development, pe care este înregistrat magazinul online Giftology, a avut afaceri de 1,2 milioane de lei anul trecut.
Sursă foto: Wikipedia
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…
Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…
Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…
Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…
Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75%…
Acest website folosește cookies