Din neatenție, administratorul de infrastructură al căilor ferate germane a îndrumat duminică un tren electric pe o linie neelectrificată, motiv pentru care a făcut ”pana prostului”.
După electrificarea completă a conexiunii feroviare Zurich-Munchen, noile trenuri Astoro ale CFF (Chemins de fer fédéraux) și-au redus timpul de parcurs cu 45 de minute, până la patru ore.
Intrarea în vigoare a noului Mers al Trenurilor permite de acum încolo legături mai rapide și mai frecvente spre Milano și Munchen. Între Germania și Elveția circulă acum de două ori mai multe garnituri feroviare decât înainte.
Numai că duminică a avut loc un incident bizar. Un tren al CFF care plecase din Zurich spre Munchen a făcut ”pana prostului” la scurt timp după ce a trecut frontiera.Citește continuarea pe clubferoviar.ro.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies