Bolt anunță un program internațional de 2,5 milioane de euro pentru a încuraja cât mai multe femei să devină conducătoare auto pe platformele de ride-hailing. În România, Bolt a lansat anul trecut categoria Women for Women, care a dus la o creștere cu 30% a numărului de femei șofer pe platformă și cu 60% a numărului de curse efectuate de acestea.
Noua campanie internațională „Women at the Wheel” („Femei la volan”) se adresează femeilor, un segment slab reprezentat în domeniul mobilității. În prezent, doar 7,2% dintre femei iau în considerare opțiunea de a deveni conducătoare auto pe o platformă de ride-hailing, cu toate că nouă din zece dintre acestea spun că au observat o creștere semnificativă a costului vieții în ultimele 12 luni.
„Există mai multe domenii în care numărul femeilor este redus, comparativ cu cel al bărbaților, însă cel al mobilității este unul în care această diferență este foarte vizibilă. Anul trecut, prin introducerea categoriei Women for Women și a parteneriatului local cu Centrului FILIA, Bolt s-a angajat să ofere mai multă susținere femeilor și să echilibreze acest raport. Motivele pentru care femeile nu iau în considerare un astfel de job sunt variate, iar noua campanie adresează astfel de prejudecăți și încurajează accesul femeilor la muncă flexibilă și independentă, atât pe platforma noastră, cât și pe alte platforme de ride-hailing”, spune Cristian Sălceanu, Country Manager Ride-hailing, Bolt România.
Conform unui studiu Bolt la care au participat 2000 de femei din Europa și Africa, 89% dintre respondente au declarat că au observat o creștere a costului vieții în ultimul an. În același timp, cu toate că 93% dintre acestea spun că au căutat noi căi de a câștiga un venit în plus, doar 7,2% recunosc că au luat în considerare un job pe o platformă de ride-hailing. Studiul mai arată că a fi conducător auto este perceput ca fiind un loc de muncă destinat mai mult bărbaților, una din patru participante (25%) spunând că nu s-a gândit că este o activitate potrivită pentru o femeie.
„Femei la volan” s-a lansat cu un clip video care prezintă mai multe femei care discută cele mai frecvente stereotipuri asociate femeilor la volan. Pe toată durata campaniei, Bolt se angajează să investească în mai multe inițiative internaționale pentru a adresa o parte dintre barierele care previn femeile să lucreze în domeniul mobilității. Printre acestea se numără parteneriate cu ONG-uri care militează pentru drepturile femeilor, subvenții pentru a susține costurile școlii de șoferi pentru femei, precum și dezvoltarea de noi tehnologii de siguranță în cadrul aplicației Bolt.
Toate aceste inițiative au fost introduse ca urmare a unui dialog extins pe care Bolt l-a avut cu sute de femei din mai multe țări, cu scopul de a le înțelege atitudinea față de domeniul ride-hailing-ului și ce acțiuni le-ar motiva să ia în considerare opțiunea de a deveni șoferi-colaboratori ai platformelor de ride-hailing.
Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…
Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…
eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…
Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei Puig, care deține mărci de lux precum Carolina…
Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare…
Raionul de Pește Floreasca, cel mai apreciat restaurant gourmet de pește și fructe de mare…
Acest website folosește cookies