Ştiri

Bolt anunță o nouă rundă de finanțare în valoare de 628 de milioane de euro

Bolt anunță cea mai mare rundă de finanțare menită să extindă și mai mult prezența serviciilor companiei și să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, în orașe.

Runda de investiții de 628 de milioane de euro a fost condusă de Sequoia Capital, Fidelity Management și Research Company LLC, cu participarea Whale Rock, Owl Rock (o divizie a Blue Owl), D1, G Squared, Tekne, Ghisallo și alții, crescând evaluarea companiei Bolt la 7,4 miliarde de euro.

Markus Villig, fondator și CEO Bolt, a declarat: „De zeci de ani, orașele au fost construite pentru mașini, nu pentru oameni. Acest lucru a dus la un trafic nesustenabil, la poluare și la restrângerea spațiilor publice, în beneficiul locurilor de parcare. Considerăm că această abordare este depășită.

În ultimii opt ani, am dezvoltat servicii care oferă alternative mai bune și mai accesibile pentru aproape toate scopurile pe care le servește o mașină personală. Colaborăm cu orașele pentru a ajuta oamenii să treacă la vehicule ușoare – cum ar fi trotinetele și bicicletele electrice – și la opțiuni de mobilitate partajată, cum ar fi ride hailing și car sharing, pentru a transforma zonele urbane în spații durabile și primitoare.

De aceea, anunțăm această nouă rundă de finanțare – cea mai mare din istoria noastră – care ne va ajuta să construim un viitor în care orașele să fie mai puțin aglomerate, mai puțin poluate și cu mai multe spații verzi, orașe în care oamenii se pot deplasa cu ușurință, într-un mod sigur și sustenabil.”

Trotinetele electrice oferite de Bolt sunt utilizate de peste 100 de milioane de clienți din 45 de țări și peste 400 de orașe din Europa și Africa. Portofoliul Bolt include, de asemenea, serviciul de ride hailing, serviciul de car-sharing – Bolt Drive – serviciul Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante și Bolt Market, un serviciu de livrare a produselor alimentare și nealimentare în 15 minute.

Bolt Market, unul dintre cele mai noi servicii ale companiei, a fost dezvoltat și lansat în timpul pandemiei și operează deja zeci de magazine, în zece țări din Europa. Cu această nouă investiție, Bolt Market își va accelera rapid expansiunea în 2022 și intenționează să aibă sute de magazine operaționale până la sfârșitul anului.

Andrei Dumitru

Recent Posts

BEC a stabilitordinea pe buletinele de vot de la Alegerile Europarlamentare

Biroul Electoral Central a stabilit, luni, prin tragere la sorţi, ordinea de pe buletinele de…

23 de minute ago

Garanti BBVA lansează un chatbot care utilizează tehnologia GPT

Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și…

38 de minute ago

Care sunt cele mai comandate deserturi pe Glovo în zilele de Paște

Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…

2 ore ago

Ce program vor avea magazinele Lidl din România de Paște

Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…

2 ore ago

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

3 ore ago

RoGBC: Valoarea caselor verzi se apropie de trei miliarde de euro

Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…

3 ore ago

Acest website folosește cookies