Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce, a înregistrat anul trecut dublarea cifrei de afaceri, la peste 1 milion de euro. Evoluția are loc în contextul accelerării procesului de transformare digitală a companiilor, pe fondul creșterii industriei de eCommerce în ultimul an.
Digitalizarea este principala tendință a anului 2021, tot mai multe companii înțelegând necesitatea extinderii prezenței în online, ca o consecință a pandemiei de COVID-19. Blugento va continua, astfel, să se axeze pe business-urile mature care au nevoie de o platformă stabilă și o echipă dedicată și performantă în activitatea de eCommerce.
În acest context, Blugento lansează o platformă proprie eCommerce B2B, dedicată segmentului corporate, ce presupune vânzarea de produse și servicii pentru companii.
„20% din totalul tranzacțiilor efectuate anul trecut pe platforma Blugento au fost făcute de companii. Ne așteptăm la o dublare a numărului de tranzacții B2B anul acesta, atât pe fondul atragerii de noi clienți pe acest segment, dar și ca urmare a utilizatorii platformei eCommerce B2B. La nivel general, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor către companii, pe măsură ce tot mai multe business-uri migrează în online”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento, estimând, pentru anul în curs, o creștere de peste 50% a cifrei de afaceri față de anul anterior.
Noua platformă eCommerce destinată vânzărilor online de produse și servicii către segmentul B2B se adresează companiilor care au în plan creșterea cifrei de afaceri, prin parteneriate B2B și, în special, companiilor de distribuție și producătorilor care își doresc să păstreze relația directă cu piața sau o relație foarte organizată și digitalizată cu revânzătorii.
Potrivit Bluegento, noua platformă eCommerce B2B Premium a fost dezvoltată în 12 luni și acoperă toate nevoile pentru activitatea de vânzare B2B desfășurată online:
Pe lângă funcționalitățile menționate anterior, Blugento B2B beneficiază de toate funcționalitățile Blugento standard: plata cu cardul cu toți procesatorii din România, livrare și self-AWB prin curierii populari din România, integrare eMAG și, desigur, toate funcțiile standard populare în eCommerce.
Platforma eCommerce B2B este disponibilă pe bază de abonament lunar la costul de 399 de euro, care include licența de utilizare a platformei, hosting, suport tehnic și asistență.
Inspectorii sanitari veterinari au controlat în ultima săptămână din luna aprilie peste 3.200 de unităţi…
România participă cu 2.300 de militari şi 220 de mijloace tehnice la un exerciţiu multinaţional…
Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai, a…
Ministerul Finanţelor a publicat Ghidul schemei de 2,25 miliarde lei pentru investiţii majore în industriile…
Catedra de profesor de Fizică a preşedintelui Klaus Iohannis de la Colegiul Naţional „Samuel von…
Cotaţiile futures la cacao s-au prăbuşit, pierzând până la 27% în doar două zile, iar…
Acest website folosește cookies