Ştiri

Answear.com mai face un pas către extindere și dezvoltare, de data aceasta cu două noi achiziții în piața de retail

Compania poloneză de fashion Answear.com, cu venituri de aproape 1 miliard PLN în 2022 în toate cele 11 piețe europene unde desfășoară operațiuni, printre care și România, mai face un pas către dezvoltare prin achiziția SneakerStudio (unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de sneakers și streetwear din Europa Centrală și de Est) și PRM (brand în ascensiune pe piața de premium-luxury streetwear și sneaker).

Answear.com vede un mare potențial în segmentul de sneakers și streetwear premium. “Ne plac brandurile care ies în evidență (…). Odată cu această fuziune, ne extindem aria de afaceri și avem oportunitatea de a ajunge la noi grupuri de clienți cu linii de produse dedicate. Toate previziunile noastre iau în calcul o creștere dinamică a pieței de produse premium”, spune Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.

SneakerStudio este un brand pe segmentul sneakers și lifestyle în rândul tinerei generații de pe piețele CEE. Brandul s-a născut în 2015 în districtul Kazimierz din Cracovia, într-un boutique ce a devenit o destinație cult pentru fanii locali ai pantofilor sport și ai culturii stradale.

PRM, pe de altă parte, este un concept nou, în concordanță cu tendințele actuale ale pieței și oferă produse streetwear și fashion de lux. În ciuda stadiului său incipient de dezvoltare, a reușit deja să atragă multe mărci cunoscute în Europa de Vest, precum Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV și Rick Owens. Vânzările se fac printr-un website global, iar boutique-ul mărcii este situat înVarșovia.

Totodată, Answear achiziționează de la Fashion Trends Group Sp. z. o.o. magazinele online SneakerStudio și PRM, precum și două boutique-uri offline din Cracovia și Varșovia, contractele de brand și echipele de vânzări și marketing.

Știm că această companie a avut o mulțime de provocări în ultimul timp, tipice companiilor de scară mai mică care operează în medii atât de imprevizibile ca acestea din ultimele luni, dar a reușit să supraviețuiască acestei perioade și suntem încrezători că prin sprijinul nostru, proiectul va avea succes în următorii ani. Desigur, în această etapă nu dorim să dezvăluim prea multe detalii despre planurile noastre de dezvoltare”, adaugă Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.

 

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies