Answear.com mai face un pas către extindere și dezvoltare, de data aceasta cu două noi achiziții în piața de retail

NewMoney 13/02/2023 | 16:39 Ştiri
Answear.com mai face un pas către extindere și dezvoltare, de data aceasta cu două noi achiziții în piața de retail

Compania poloneză de fashion Answear.com, cu venituri de aproape 1 miliard PLN în 2022 în toate cele 11 piețe europene unde desfășoară operațiuni, printre care și România, mai face un pas către dezvoltare prin achiziția SneakerStudio (unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de sneakers și streetwear din Europa Centrală și de Est) și PRM (brand în ascensiune pe piața de premium-luxury streetwear și sneaker).

Answear.com vede un mare potențial în segmentul de sneakers și streetwear premium. “Ne plac brandurile care ies în evidență (…). Odată cu această fuziune, ne extindem aria de afaceri și avem oportunitatea de a ajunge la noi grupuri de clienți cu linii de produse dedicate. Toate previziunile noastre iau în calcul o creștere dinamică a pieței de produse premium”, spune Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.

SneakerStudio este un brand pe segmentul sneakers și lifestyle în rândul tinerei generații de pe piețele CEE. Brandul s-a născut în 2015 în districtul Kazimierz din Cracovia, într-un boutique ce a devenit o destinație cult pentru fanii locali ai pantofilor sport și ai culturii stradale.

PRM, pe de altă parte, este un concept nou, în concordanță cu tendințele actuale ale pieței și oferă produse streetwear și fashion de lux. În ciuda stadiului său incipient de dezvoltare, a reușit deja să atragă multe mărci cunoscute în Europa de Vest, precum Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV și Rick Owens. Vânzările se fac printr-un website global, iar boutique-ul mărcii este situat înVarșovia.

Totodată, Answear achiziționează de la Fashion Trends Group Sp. z. o.o. magazinele online SneakerStudio și PRM, precum și două boutique-uri offline din Cracovia și Varșovia, contractele de brand și echipele de vânzări și marketing.

Știm că această companie a avut o mulțime de provocări în ultimul timp, tipice companiilor de scară mai mică care operează în medii atât de imprevizibile ca acestea din ultimele luni, dar a reușit să supraviețuiască acestei perioade și suntem încrezători că prin sprijinul nostru, proiectul va avea succes în următorii ani. Desigur, în această etapă nu dorim să dezvăluim prea multe detalii despre planurile noastre de dezvoltare”, adaugă Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.