Retailerii Altex şi Media Galaxy au avut vânzări cumulate în valoare de 103 milioane de euro, cu 35% mai mult decât cele înregistrate anul trecut.
Altex România a avut în acest an o campanie de Black Friday care a durat 35 de zile, în perioada 20 octombrie – 23 noiembrie. În aceasată perioadă, pe site-urile Media Galaxy şi Altex au fost înregistrate peste 10,5 milioane de sesiuni şi peste 5 milioane de vizitatori unici.
Din totalul vânzărilor de Black Friday, 20% au fost realizate pe platformele online.
Cele mai bine vândute produse în campania de Black Friday în magazinele Altex şi Media Galaxy au fost cele din categoriile televizoare şi smartphones. Pe platformele online, componentele şi perifericele PC, laptopurile şi tabletele s-au vândut cel mai bine. Vânzări semnificative s-au înregistrat şi în categoriile gaming, electrocasnice mari şi mici, îngrijire personală.
Altex România are o rețea națională de 116 magazine Altex şi Media Galaxy aflate în cele mai importante oraşe din ţară.
FOTO: Altex
Piața imobiliară din București continuă să demonstreze în 2024 o performanță remarcabilă de la o…
Datoria externă totală a României a crescut în primele trei luni cu 7,643 miliarde euro,…
Liceenii români preferă IT-ul și telecomunicațiile ca principale opțiuni de carieră (62%), iar 61% dintre…
Primark, retailerul internațional de modă, a anunțat că intenționează să deschidă cel de-al patrulea magazin…
Producția a nouă materii prime de bază pentru economie și populație - cereale (grâul, orezul…
Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță finalizarea celei…
Acest website folosește cookies