Ştiri

Altex deschide un magazin de patru milioane de euro la Bistrița

Altex inaugurează, joi, al doilea magazin din orașul Bistrița și primul de tip greenfield din zonă.

Investiția se ridică la patru milioane de euro, iar lucrările pentru construcția magazinului, unul dintre cele mai mari din țară, au început încă din luna aprilie. Clădirea are două etaje și o suprafață de 1.500 de metri pătrați, plus o parcare pentru clienți.

Deschiderea noului magazin Altex, situat pe Calea Moldovei nr.15A din Bistrița, face parte din procesul de extindere a lanțului deținut de compania română și creează aproape 30 de locuri de muncă. Cu tot cu noua unitate, Altex deține 96 de magazine în țară.

Inaugurarea de joi este „rezultatul cererii de produse electronice şi electrocasnice venite din partea locuitorilor aflaţi în această zonă a ţării”, afirmă Dan Ostahie, CEO Altex România, cel mai mare retailer electro-IT din țară.

Noul magazin din Bistrița va fi deschis între orele 9:00 și 21:00, de luni până sâmbătă, și de la 9:00 la 18:00, duminica.

Până la sfârşitul anului, Altex, companie cu aproape 2.000 de angajați, va continua procesul de extindere a reţelei de magazine şi de reamenajare a unităților existente.

Investiția de tip greenfield, precum cea făcută de Altex la Bistrița, se poate traduce printr-un proiect pe care un investitor îl începe de la zero, pe un teren pe care nu există infrastructură, unde reușește să construiască, în final, o unitate funcțională.

Altex este liderul pieţei româneşti de retail, cu o gamă de produse care cuprinde electrocasnice, electronice, IT, comunicaţii şi multimedia. În 2015, Altex a înregistrat o cifră de afaceri de 433 de milioane de euro, în creștere cu peste 30% față de anul anterior. Compania vinde zilnic 20.000 de produse, iar proporția dintre offline și online este de 80%-20%.

Gabriel Bucur

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.

Recent Posts

Care sunt cele mai comandate deserturi pe Glovo în zilele de Paște

Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…

20 de minute ago

Ce program vor avea magazinele Lidl din România de Paște

Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…

54 de minute ago

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

o oră ago

RoGBC: Valoarea caselor verzi se apropie de trei miliarde de euro

Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…

o oră ago

Investimental lansează PIES, o premieră pentru piața de capital din România

Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…

2 ore ago

eMAG lansează Hair & Make-up Shop

eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…

2 ore ago

Acest website folosește cookies