Ştiri

ABN Systems deschide o subsidiară în SUA, pentru extinderea vânzărilor Tellur

ABN Systems International, unul dintre liderii pieţei de accesorii telecom și produse Smart Home din România, care deţine brandul de accesorii IT&C și produse Smart Home, Tellur, a deschis o subsidiară în SUA, pentru extinderea vânzărilor brandului propriu, care se vinde în această țară din prima jumătatea a anului 2021. Până la finele acestui an, compania estimează că vânzările din SUA ale brandului Tellur le-ar putea depăși pe cele din Europa.

ABN Systems International LLC este subsidiara nord-americană, fiind deținută în proporție de 100% de către ABN Systems International SA și înregistrată în Houston, Texas, statul aflat pe locul al doilea ca pondere în Produsul Intern Brut al SUA, ca mărime a populației, respectiv ca rată de creștere economică în 2021 (4,3%).

ABN Systems are un reprezentant în Texas, certificat potrivit legislației americane, iar până la sfârșitul anului și-ar putea mări echipa pentru susținerea ritmului de creștere a vânzărilor. Pe lângă sporirea vânzărilor, compania din Texas ar putea servi ca bază pentru accesarea altor piețe din vecinătatea SUA, inclusiv în America de Sud.

„Deschiderea unei subsidiare în SUA va susține creșterea rapidă pe aceasta piață si atestă angajamentul nostru de a ne extinde, cât mai rapid, pe piețele externe, după ce, în ultimii ani, am efectuat investiții semnificative în infrastructura de business, dobândind know-how și flexibilitate, pentru a ne adapta specificului fiecăreia dintre cele aproape 30 de țări unde avem vânzări. Produsele sub brandul propriu, Tellur, mai ales cele din gama Smart Home, și-au demonstrat atractivitatea, iar noi suntem pregătiți pentru a valorifica oportunitățile care ni se deschid pe această piață în ascensiune puternică. Finanțarea atrasă prin IPO, ne va asigura capitalul de lucru necesar extinderii, iar prin rezultatele ce le vom obține și care se vor reflecta în cifra de afaceri și profitabilitatea companiei vom reconfirma încrederea investitorilor noștri,” consideră George Barbu, CEO al ABN Systems International. 

Toate produsele Tellur sunt compatibile cu sistemul electric folosit în SUA sunt deja certificate pentru aceasta piață, iar în topul celor mai vândute, în cursul anului 2021, se numără Headset-ul Bluetooth Vox 55, Boxa portabilă Callisto și Senzorul de geam și ușă.

Pe lângă intenția de a crește vânzările din SUA, ABN Systems International este în curs de autorizare a produselor Tellur pe două mari piețe, India și Egipt. Până la jumătatea acestui an, compania ar putea intra și pe piețele din Canada și Mexic.

Pe 4 ianuarie 2022, ABN Systems International a încheiat prima Ofertă Publică Inițială de pe piața AeRO a Bursei de Valori București, în urma căreia a atras 5,48 milioane de lei (1,10 milioane de euro), sumă care va fi utilizată la consolidarea poziției pe piețele externe unde înregistrează deja vânzări, precum și pentru accesarea de noi piețe. Capitalizarea anticipată a companiei se ridică la 99,09 milioane de lei (20,03 milioane de euro).

NewMoney

Recent Posts

Ţările UE au decis ca veniturile din activele ruseşti îngheţate să fie folosite pentru susţinerea militară a Ucrainei

Ambasadorii statelor UE au căzut de acord de principiu ca veniturile rezultate din activele ruseşti…

3 ore ago

Ciolacu: Datoria publică va ajunge la 48-49% din PIB în acest an

Premierul Marcel Ciolacu a declarat miercuri că datoria publică va ajunge anul acesta la 48…

4 ore ago

TOPUL celor mai bune universităţi din România

Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…

5 ore ago

Românii au plătit facturi mai mici la gaze şi la curentul electric

Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…

6 ore ago

Peste 6.000 de firme şi-au suspendat activitatea în primul trimestru din 2024

Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…

6 ore ago

Lensa a ajuns la venituri de peste 207 milioane de lei în 2023. Compania are o rețea de 81 de magazine în piața locală

Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…

7 ore ago

Acest website folosește cookies