În 2022, Sportisimo a înregistrat o creștere a vânzărilor pe magazine de două cifre, de aproximativ 10%. Obiectivul pentru 2023 este menținerea ritmului de creștere cu două cifre. Sportisimo va investi anul acesta aproximativ 2 milioane de euro în extinderea lanțului de magazine.
Petru Andronic – Country Manager
Vrem să ne consolidăm poziția și să câștigăm market share pe piața de sport goods; În prezent ne aflăm pe locul 4, la o mică diferență de locul 3, însă țintim să fim prima opțiune pentru iubitorii de sport în România, așa cum suntem deja în Cehia și Slovacia. Pentru atingerea acestui target, vom continua să ne îmbunătățim constant serviciile oferite în funcție de nevoile clienților noștri, să diversificăm portofoliul de produse, dar și să continuăm să ne extindem ca număr de magazine.
În prezent, vânzările din online reprezintă aproximativ 15% din totalul vânzărilor.
Am căutat să oferim soluții complete pentru nevoile clienților noștri. O soluție lansată anul trecut este opțiunea Click and Collect. În acest fel, clienții au posibilitatea de a cumpăra online produsele preferate, ca mai apoi să le preia direct din magazinul selectat.
Am fost axați să creștem productivitatea în magazine, cu ajutorul digitalizării. Am avut lansări interne de aplicații, servicii care să-i ajute pe colegii din magazine, să le micșoreze volumul de muncă și am reușit să optimizăm mai multe procese.
Maria Gheorghita – Director de Marketing
La Sportisimo, am realizat un studiu ce privește consumatorii români, în august anul trecut, cu partenerii de la Incomind. Studiul a fost realizat pe un eșantion de 1000 de personae cu vârste cuprinse între 15-65 de ani, persoane care au cumpărat măcar o dată pe an echipamente în valoare de minimum 100 de lei.
În urma studiului au fost adunate o serie de date relevante:
Femei: aerobic, yoga, fitness.
Barbați: fotbal, în general sporturile cu mingea în aer liber.
Piața de echipamente sportive din România este una dinamică și competitivă, ce a cunoscut o creștere constantă în ultimii ani, ajungând astăzi la o valoare de peste 500 mil Euro.
Există în continuare potențial de creștere pentru Sportisimo pe plan local. În urma eforturilor care s-au concentrat pe logistică (un nou depozit la Ostrava), îmbunătățirea custmer experience și a campaniilor integrate de marketing, au venit și rezulatate, iar principalii indicatori de performanță au crescut:
De asemenea, dacă ne uităm la indicatorul care măsoară gradul de satisfacție al clienților și măsura în care aceștia ar recomanda magazinele Sportisimo altor persoane, scorul NPS, Sportisimo se situează pe locul al 3-lea, în urcare cu 2 locuri față de anul 2021.
Iulia Visan – Expansion Manager
În România, Sportisimo a intrat pe piață în urmă cu 7 ani, deschizand pe 19 decembrie 2015 primele 3 magazine, iar în această perioadă brandul s-a extins rapid, inclusiv în perioada pandemiei, ajungând astăzi la un număr de 48 de magazine. Planul este ca în următorii 5 ani să ne dublăm reţeaua și să ajungem la peste 90 de magazine pe plan local.
Anul acesta avem ca obiectiv deschiderea a 10 magazine în România.
Avem planificate facelifturi o dată la 5 ani de activitate, pentru magazinele care deja funcționează.
Pentru lansarea de magazine suntem deschiși atât spre retail park, precum și centre comerciale, în funcție de oportunitățile din piață care vin și din partea dezvoltatorilor.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies