Zece ani de IKEA în România. Cum ne-am adaptat modelului suedez

Gabriel Bucur 14/03/2017 | 18:50 Ştiri
Zece ani de IKEA în România. Cum ne-am adaptat modelului suedez

În cei zece ani de când brandul suedez de mobilier și decorațiuni IKEA a intrat în România, magazinul din Băneasa a fost vizitat de peste 30 de milioane de persoane, care au cumpărat peste 120 de milioane de produse, arată statisticile publicate de retailer.

Cel mai bine vândut set de mobilier este unul destinat pentru camera de zi, cu peste 390.000 de bucăți comercializate. De asemenea, cele mai vândute accesorii pentru casă au fost farfuriile, în număr de aproape 1,6 milioane de bucăți dintr-o singură gamă.

Controversatele chiftele comercializate în restaurantul IKEA, ajunse subiect de presă acum câțiva ani, au fost surclasate în topul culinar al vânzărilor de o prăjitură cu migdale, vândută în aproape 1,4 milioane de bucăți, din 2007 până în prezent.

Topul cumpărătorilor care nu au pierdut vremea în magazinul IKEA este condus de un client care a achiziționat mobilier și accesorii pentru casă de peste 104.000 de lei, toate – pe un singur bon.

„Ne-am bucurat să luăm parte la schimbări importante pentru noi toți și să creștem alături de cei peste 2.500 de oameni care au lucrat în magazinul IKEA în toți acești ani, dintre care 569 care sunt în continuare angajații IKEA România”, spune Violeta Neniță, directoarea Magazinului IKEA Băneasa.

Pentru aniversarea celor zece ani de prezență în România, suedezii au organizat zece zile de reduceri, între 13 și 22 martie, pentru membrii IKEA Family, în care prețurile vor fi cu o zecime mai mici la zece catogorii de produse.

 


FOTO: Guliver / Getty Images

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.