Yahoo a anunţat joi că intenţionează să concedieze mai mult de 20% din forţa de muncă totală, ca parte a unei restructurari majore a diviziei sale de tehnologie pentru publicitate, transmite Reuters.
Reducerile vor afecta aproape 50% dintre angajaţii din domeniul tehnologiei pentru publicitate ai Yahoo, până la sfârşitul acestui an, inclusiv aproape 1.000 de angajaţi în această săptămână, a spus compania.
Yahoo, care este deţinută de firma de capital privat Apollo Global Management, de la o achiziţie de 5 miliarde de dolari efectuată în în 2021, a adăugat că această măsură va permite companiei să îşi reducă concentrarea şi să investească în afacerea sa emblematică din domeniul publicităţii, numită DSP.
Restructurarea a fost decisă din cauză că mulţi agenţi de publicitate şi-au redus bugetele de marketing, ca răspuns nivelul record alinflaţiei şi la incertitudinea continuă cu privire la o recesiune.
O serie de companii americane, de la Goldman Sachs Group la Alphabet, au concediat, de asemenea, mii de persoane în acest an, pentru a se proteja de scăderea cererii cauzată de inflaţia ridicată şi creşterea ratelor dobânzilor.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies