Workspace Studio a avut afaceri de 4 milioane de euro în 2017, în creștere cu 60% față de anul precedent

NewMoney 17/05/2018 | 14:55 Ştiri
Workspace Studio a avut afaceri de 4 milioane de euro în 2017, în creștere cu 60% față de anul precedent

Workspace Studio, integrator de soluții de amenajare a birourilor și singurul dealer autorizat al Herman Miller în România (cel mai prestigios producător mondial de mobilier de birou), a avut în 2017 o cifră de afaceri de patru milioane de euro, în creștere cu 60% față de anul precedent, potrivit informațiilor transmise de companie.

Totodată, în primul trimestru din 2018 a fost înregistrată o creștere de 10% fața de aceeași perioadă a anului trecut, până la 1,1 milioane de euro. Creșterea de anul trecut a fost generată de dezvoltarea accelerată a pieței de IT și orientarea companiilor din acest sector către soluții ergonomice de înaltă calitate (scaune, birouri electrice, soluții acustice), precum și creșterea interesului față de Herman Miller, brandul care produce Aeron, cel mai vândut scaun de birou din lume.

„Companiile din IT reprezintă aproximativ 80% dintre clienții Workspaces Studio. Pentru că sunt foarte conectate la tendințele globale, dar și în contextul competiției intense pentru forța de muncă specializată (…). Birourile prezentului trebuie să atragă, să încurajeze, să favorizeze și să rețină talentul, iar clienții noștri din IT investesc în ergonomie pentru a asigura o soluție personalizată pentru fiecare angajat. Investiția într-un post de lucru într-o companie IT poate varia însă foarte mult, de la 300 de euro până la 3.000 de euro, în funcție de mobilier”, a declarat Alexandru–Horațiu Didea (foto), Managing Partner al Workspace Studio.

Citiți și: Vin roboții! Ne va lăsa automatizarea fără locuri de muncă sau va rezolva problema crizei de angajați?

Din 2015, când Workspace Studio a devenit dealer partner autorizat al Herman Miller în România, echipa Workspace Studio a vândut peste 7.000 de scaune Herman Miller. În 2017, vânzările de mobilă Herman Miller au reprezentat 35% din cifra de afaceri totală a Workspace Studio și reprezintă un factor important pentru dezvoltarea companiei.

„Majoritatea companiilor cu care lucrăm se uită în continuare la raportul preț/calitate, la viteza de livrare și, cel mai important aspect în decizia lor, la ergonomie și potențialul pe termen lung al investiției. Scaunele Herman Miller, de exemplu, sunt etalon mondial pentru ergonomie și au o garanție 12 ani, 24/7, deci asigură o folosire eficientă pe o lungă perioadă de timp”, a mai adăugat Alexandru Horațiu Didea.

În urma amenajărilor realizate de Workspace Studio în 2017, peste 12.000 angajați din România au parte de un mediu de lucru orientat catre susținerea productivitătii. „Companiile din IT din România investesc din ce în ce mai mult în ergonomie, prin stații de lucru ajustabile electric pe înălțime, scaune de cea mai înaltă calitate și soluții acustice pentru open-space. În restul pieței se păstrează însă tendința de economisire, cu orientare către soluții low și mid-cost. Scaunele ergonomice sunt o excepție. În măsura în care exista bugete, în ele se investește. Pentru aceeași companie sau același număr de angajați, bugetele sunt în continuare mai mici în România față de alte țări europene, inclusiv unele din zona de Est, precum Cehia sau Polonia”, a completat Alexandru Horațiu Didea, Managing Partner al Workspace Studio.

În 2017, 90% dintre proiectele Workspace Studio au fost amenajări și design de birouri pentru companii din București, în timp ce restul de 10% s-au împărțit între birourile pentru companii din Iași (7%) și din Cluj (3%).