Ministerul ungar al Justiţiei a iniţiat investigarea companiei aeriene Wizz Air din punct de vedere al protecţiei consumatorilor, se arată într-un comunicat remis de Ministerul de resort agenţiei ungare de presă MTI, scrie News.ro.
Potrivit plângerilor, compania aeriană nu a oferit informaţii şi asistenţă în cazul întârzierilor şi anulărilor de zbor, nu a oferit cazare şi reprogramare, ceea ce a cauzat costuri suplimentare pasagerilor, nu a răspuns la plângerile consumatorilor în termen de 30 de zile şi operează un call center cu tarif ridicat, încălcând astfel legea şi drepturile consumatorilor din Ungaria, se mai arată în comunicat.
Din acest motiv, la iniţiativa Ministerului Justiţiei, a fost lansată o investigaţie pentru protecţia consumatorilor, la Prefectura Budapestei, pentru a proteja drepturile consumatorilor şi familiilor din Ungaria.
Scopul controlului este să detecteze, să stopeze şi să sancţioneze orice posibil comportament ilegal, deoarece toate companiile trebuie să respecte legea, se subliniază în comunicat.
Dogwifhat (WIF), moneda meme care continuă să stârnească un val de conversații în comunitatea crypto,…
Românii pot investi, începând de luni, 13 mai, în titlurile de stat TEZAUR, cu maturitãţi…
Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de comisarii…
Grupul Mol a înregistrat în primul trimestru un profit înainte de impozitare de 382 milioane…
Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online,…
Strada Pajurei, între strada Presei şi strada Făurei, va fi liberă de maşini şi deschisă…
Acest website folosește cookies