WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și deschide primul magazin offline

NewMoney 27/06/2019 | 13:25 Ştiri
WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și deschide primul magazin offline

Magazinul online de ceasuri originale WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și deschide primul magazin offline sub același brand, în AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, expunând la vânzare peste 300 de ceasuri și aproximativ 100 de curele. Investiția  a fost de 35.000 de euro. 

Compania intră astfel într-o nouă zonă de retail, ce vizează deschiderea de magazine proprii, în galeriile marilor centre comerciale din București şi principalele orașe din țară.  În continuare, retailerul își va extinde prezența în magazinele fizice ale partenerilor, prin distribuția de ceasuri pentru care este importator exclusiv în România: Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S.

Decizia privind deschiderea primului magazin offline a venit, potrivit lui Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro, ca urmare a creșterii vânzărilor de ceasuri la nivelul întregii piețe, susținută de comportamentul de consum al românilor.

În prezent, WatchShop.ro este prezent în 15 magazine în care vinde produsele importate exclusiv în România. Magazinele sunt atât în București, cât și în câteva orașe mari (Cluj, Timișoara, Brașov, Galați), iar până la finalul anului reprezentanții companiei estimează colaborări cu alte 10 magazine, pentru o acoperire reprezentativă la nivel național.

În prima jumătate a anului, retailerul a înregistrat un avans al vânzărilor de 25%, față de perioada similară a anului trecut. De asemenea, în această perioadă, valoarea medie a unei achiziții de pe WatchShop.ro a fost de 450 de lei. Odată cu deschiderea noului magazin offline, va crește și valoarea medie a comenzilor totale. Astfel, compania estimează că valoarea medie din magazinul offline va fi cu 20-30% peste valoarea unei comenzi plasate direct în site.