WatchShop.ro anunță extinderea în offline și dezvoltarea business-ului de distribuție

NewMoney 27/09/2019 | 09:53 Ştiri
WatchShop.ro anunță extinderea în offline și dezvoltarea business-ului de distribuție

Magazinul online de ceasuri originale WatchShop.ro anunță o schimbare de strategie. Alături de dezvoltarea business-ului online, retailerul se va axa, în perioada următoare, pe extinderea în offline și pe creșterea segmentului de distribuție. Compania tocmai a împlinit zece ani de la momentul lansării. 

În această vară, a fost deschis primul magazin fizic, în AFI Cotroceni, din București, în urma unei investiții de 35.000 de euro. Retailerul operează și un showroom în Capitală, în Banu Manta. Noua direcție vine ca un pas firesc în dezvoltarea business-ului.

Până la finalul anului, WatchShop.ro are în plan să colaboreze cu 25 de magazine în care va vinde brandurile importate exclusiv în România (William S., Ingersoll, Accurist și Sekonda). Totodată, compania vizează extinderea portofoliului de branduri importate exclusiv, pe care le va distribui pe toate canalele de vânzare. În prezent, retailerul deține o cotă de peste 20% din piața de ceasuri online.

Dar cum s-a schimbat piața de ceasuri online în zzece ani? Cea mai importantă schimbare din ultimii zece ani în orologerie pe piața locală a ținut de bugetul pe care românii sunt dispuși să îl aloce pentru achiziția de ceasuri.

„Pe de-o parte, a crescut puterea de cumpărare a românilor, iar acest lucru s-a reflectat și în valoarea medie a comenzii. Pe de altă parte, a crescut încrederea în comerțul online și clienții au început să aibă curaj să comande produse mai scumpe de pe Internet. Dacă în urmă cu 10 ani, clienții erau dispuși să aloce aproximativ 200-300 lei pentru un ceas, acum comanda medie este de 100 de euro pentru un ceas. Practic, într-un deceniu, valoarea medie a unui ceas achiziționat online s-a dublat”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.