Ştiri

Vodafone România a raportat venituri în creştere cu 2%

Veniturile totale ale Vodafone România au crescut cu 2%, în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019, comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce numărul clienţilor a ajuns la 11 milioane, în creştere cu 11,11% raportat la perioada de referinţă, reiese din datele companiei, publicate miercuri.

Operatorul telecom menţionează că, urmare a finalizării procesului de achiziţie a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ şi cifrele raportate de UPC România.

Potrivit sursei citate, valoarea ARPU (Average Revenue Per User – Venitul Mediu Per Utilizator) mobil a fost de 5,1 euro, în trimestrul încheiat la finele anului trecut.

La nivel general, în 2019, veniturile totale au înregistrat o creştere de 2% în bază organică, în comparaţie cu 31 decembrie 2018, iar baza totală de clienţi este de 11 milioane, faţă de 9,9 milioane în aceeaşi perioadă din anul anterior.

În urmă cu un an, pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, Vodafone România raportase veniturile din servicii ale companiei de 180,2 milioane de euro, în timp ce veniturile organice din servicii scăzuseră în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut cu 0,8%, din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenţi/minut la 0,84 eurocenţi/minut pentru apelurile de voce mobilă.

La aceeaşi dată, abonaţii Vodafone România reprezentau 40,9% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 59,1%.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe.

Vodafone Group are divizii în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări.

La 30 septembrie 2019, Grupul avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies