Vodafone a ajuns la 9,45 de milioane de clienți și venituri de 178,7 milioane de euro în trimestrul al treilea al anului trecut

Cristina Dobreanu 02/02/2017 | 12:57 Ştiri
Vodafone a ajuns la 9,45 de milioane de clienți și venituri de 178,7 milioane de euro în trimestrul al treilea al anului trecut

Vodafone România a înregistrat un număr total de 9.456.879 de clienți (servicii mobile, servicii de voce și Internet of Things) în al treilea trimestru al anului fiscal 2016-2017 (care începe la 1 aprilie și se încheie la 31 martie), potrivit rezultatelor raportate joi de Vodafone Group Plc. Față de perioada similară a anului trecut, creșterea este de 355.587 de clienți.

Din numărul total de clienți, 8.763.478 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

În ultimul trimestru al anului trecut, veniturile operatorului telecom au atins 178,7 milioane de euro, în creștere cu 2,8% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

Venitul mediu pe utilizator mobil (ARPU) mobil al Vodafone România a ajuns la 6,2 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2016.

În aceeași perioadă, abonații serviciilor Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a scăzut cu 0,1 puncte procentuale față de trimestrul anterior.

Consumul de date mobile în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016 a crescut cu 107%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Acest lucru a fost susținut și de rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori, care a crescut cu 3,9 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

 


FOTO: Mediafax

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.