Vânzările Profihairshop au crescut cu 25% în primele trei luni. Care au fost cele mai profitabile perioade

Gabriel Bucur 03/05/2017 | 14:34 Ştiri
Vânzările Profihairshop au crescut cu 25% în primele trei luni. Care au fost cele mai profitabile perioade

Profihairshop, cel mai mare retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului din România, a înregistrat în primul trimestru din 2017 vânzări de aproximativ 1,5 milioane de euro, cu 25% mai mari decât cele înregistrate în perioada similară a anului trecut.

Tot în primul trimestru al acestui an, compania şi-a continuat expansiunea la nivel naţional cu încă un magazin, în Baia Mare, şi a extins suprafaţa magazinului din mallul Afi Palace Cotroceni, care a devenit astfel cea mai mare unitate a reţelei.

„De asemenea, (…) vânzările Profihairshop din online au crescut cu 70% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, un real succes pentru noi, datorat în principal noii game introduse la începutul anului: produsele profesionale de make-up”, a declarat Klaus Reisenauer, managing partner Profihairshop.

Cele mai mari vânzări au fost înregistrate în categoria produselor profesionale de îngrijire a părului (şampoane, balsamuri, măşti-tratament, uleiuri de păr), unde s-a estimat o creştere de peste 30% comparativ cu perioada similară a anului trecut, urmată de categoria produselor de styling şi vopsele, de produsele de unghii, de cosmetică şi accesorii de păr.

Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor este estimată în acest moment la 28 de milioane de euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 milioane de euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 milioane de euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 milioane de euro).

Valoarea medie a unui bon de cumpărături a fost de 90 de lei, iar cele mai bune vânzări au fost înregistrate în preajma sărbătorilor de Valentine’s Day, Dragobete, Mărţişor şi Ziua Femeii.

În prezent, Profihairshop, parte a grupului imobiliar OASIS, a ajuns la un număr de 27 de unităţi cu o suprafaţă totală de peste 1.100 de metri pătrați, în malluri din București și ale 11 orașe mari din țară. Astfel, un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 de euro / metru pătrat / an.

 


FOTO: Profihairshop

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.