Ştiri

Vânzările evoMAG au urcat la 42 de milioane de euro în 2023, în creștere cu aproape 20% față de 2022

evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 de milioane de euro, în creștere cu circa 20% față de 2022. Anul trecut, evoMAG a înregistrat cele mai mari vânzări în categoriile de produse consacrate – telefoane mobile, laptopuri, componente, dar și în segmentul de electrocasnice.

„Ne-am concentrat, anul trecut, pe ce știm să facem cel mai bine – pe vânzarea produselor din categoriile în care avem cea mai mare experiență. În plus, am reușit să consolidăm un departament robust, dedicat vânzărilor corporate, și am continuat să deschidem noi canale de vânzare, prin parteneriate cu mai multe marketplace-uri, atât din România, cât și din afara țării”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, argumentând deciziile care au stat în spatele creșterii vânzărilor din 2023.

„Anul acesta, vom continua să ne axăm pe ceea ce știm sa facem cel mai bine, cu focus pe o competitivitate cât mai bună în promoții, și pe rapiditate în livrare. Ca și elemente strategice, în plus, vom dezvolta și mai mult partea de corporate și vânzare către companii. Avem în plan și listarea pe alte marketplace-uri din alte țări, precum Germania și Grecia, dar, momentan, sunt planuri incipiente în această direcție. Focusul evoMAG, în 2024, este pe optimizare și eficientizare pentru a avea promoții cât mai bune și a livra cât mai rapid către clienții actuali”, mai spune Mihai Pătrașcu.

Pentru anul în curs, evoMAG estimează investiții de aproximativ 500.000 de euro, similar cu valoarea investițiilor de anul trecut. Cea mai mare parte a acestora va fi direcționată către eficientizarea activității logistice, pentru creșterea rapidității în livrare și în platforma din spatele magazinului online, pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților și ușurință în utilizare.

evoMAG ia în calcul, anul acesta, o creștere a business-ului între 10% și 20%, în funcție de evoluția segmentului corporate, dar și a vânzărilor către instituțiile publice, compania dezvoltând aici și un departament specializat, mai mare, dedicat licitațiilor publice prin SICAP.

În 2024, evoMAG rămâne deschis la oportunități de consolidare a poziției pe piață prin achiziții, vizând magazine online cu o bază solidă de clienți, care comercializează produse pe nișe complementare, ce se potrivesc foarte bine cu oferta existentă de produse a evoMAG.

FOTO: Laszlo Raduly

Andrei Dumitru

Recent Posts

Lazea (BNR): Cei care solicită noi facilităţi fiscale, salarii, ştiind bine că anul viitor va urma o corecţie, la ce se aşteaptă?

Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…

3 ore ago

Meta Platforms, sub lupa anchetatorilor UE pentru conţinutul online

Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…

4 ore ago

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

16 ore ago

Bulgarii dau în judecată Gazprom pentru întreruperea livrărilor de gaze

Ministerul Energiei de la Sofia a anunţat că Bulgargaz intenţionează să declanşeze o acţiune în…

16 ore ago

Veşti bune pentru medici. Decizia luată de CNAS privind plata serviciilor medicale

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a anunţat ce decizie a luat în urma…

16 ore ago

52 de noi contractate de finanţare prin Programul Anghel Saligny, în valoare de peste 690 milioane lei

Ministrul Dezvoltării, Adrian-Ioan Veştea, a semnat 52 de noi contracte de finanţare prin Programul Naţional…

18 ore ago

Acest website folosește cookies