Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 8,5% în timpul sezonului de cumpărături de sărbători

NewMoney 27/12/2021 | 09:01 Ştiri
Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 8,5% în timpul sezonului de cumpărături de sărbători

Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 8,5% în timpul sezonului de cumpărături de sărbători din acest an, de la 1 noiembrie până la 24 decembrie, datorită vânzărilor de comerț electronic în creștere, potrivit Reuters, care citează un raport al Mastercard Inc.

Vânzările de comerț electronic din SUA au crescut cu 11% în sezonul de cumpărături de sărbători din acest an, potrivit raportului Mastercard SpendingPulse, subliniind încă o dată rolul pandemiei de COVID-19 în transformarea obiceiurilor de cumpărături ale clienților.

Pe fondul preocupărilor legate de lanțul de aprovizionare, cumpărătorii s-au grăbit la magazine, deoarece cazurile de COVID-19 au crescut, ducând vânzările la magazinele fizice în creștere cu 8,1% față de 2020, a adăugat raportul.

„Cumpărătorii au fost dornici să-și asigure cadourile înainte de goana cu amănuntul, discuțiile despre lanțul de aprovizionare și problemele legate de aprovizionarea forței de muncă trimițând consumatorii online și către magazine în masă”, a declarat un consilier principal pentru Mastercard Steve Sadove într-un comunicat.

Vânzările de comerț electronic de sărbători au reprezentat 20,9% din totalul vânzărilor cu amănuntul în acest an, arată datele, menționând că sectorul continuă să înregistreze o creștere, deoarece consumatorii se bucură de ușurința de a naviga și de a cumpăra în confortul casei lor. Creșterea totală a vânzărilor cu amănuntul a fost cea mai mare din ultimii 17 ani pe piața americană, notează france24.com.

Vânzările de bijuterii au crescut cu 32% iar cele de electronice cu 16,2% față de nivelul din 2020, se arată în raport. Raportul SpendingPulse urmărește cheltuielile combinând activitatea de vânzări din rețeaua de plăți Mastercard cu estimări de numerar și alte forme de plată, dar exclude vânzările de automobile.