Vă mai amintiți de Kiabi și Sprider? Ce branduri de haine au ieșit de pe piața românească

Andreea Neferu 27/11/2016 | 12:32 Companii
Vă mai amintiți de Kiabi și Sprider? Ce branduri de haine au ieșit de pe piața românească

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Exitul britanicilor de la Marks & Spencer de pe piața locală a lăsat o senzație de deja-vu. Într-o țară în care moda e la mare modă, ce a mers prost pentru unii dintre giganții fashionului?

Nu mai e o surpriză pentru nimeni: retailerii internaționali de haine și încălță­minte și-au făcut cu ușurință loc în ulti­mii ani pe piața românească. H&M, C&A sau Zara sunt doar trei exemple de companii care au mușcat în ultimii ani cu poftă dintr-o piață locală a hainelor, pantofilor și echipamentelor sportive de aproximativ 15-16 miliarde de lei anual.

Atrași de apetitul în creștere pentru haine și încălțăminte al românilor, gi­ganții internaționali din piața de fashion au fă­cut coadă la ușa României, astfel că de la an la an acest segment a devenit din ce în ce mai aglomerat. Forever 21 (SUA), Tally Weijl (Elveția) sau Tati (Franța) sunt câ­teva dintre brandurile care au decis să își facă in­trarea pe plan local în ultimul an.

Chiar și așa, România nu a rămas „pomul lăudat“ pentru toți retailerii.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.