Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, anunță lansarea celui de-al doilea magazin în franciză, la Timișoara, în urma unei investiții de peste 50.000 de euro. Evenimentul este programat pentru începutul lunii octombrie, la momentul de față spațiul fiind în curs de amenajare.
”Strategic, magazinul se va situa în centrul istoric al Timișoarei, aproape de zona pietonală din Piața Victoriei, astfel având o vizibilitate foarte bună atât pentru localnici, cât și pentru turiști. Suprafața magazinului acoperă aproximativ 80 de metri pătrați, în care vor fi amenajate separat departamentele de vânzări, achiziții și consultanță clienți”, declară Kun Norbert, Director de Franciza.
Într-o primă fază, este de așteptat ca numărul clienților care vor trece pragul magazinului – unde stocul inițial de produse se va ridica la peste 2.000 – să aibă o medie lunară de 500, urmând ca acest număr să crească treptat după primele luni de la lansare. În general, produsele comercializate în magazinele Used Products sunt adresate mai multor categorii de vârstă și cuprind diferite modele de telefoane, tablete, laptopuri, jocuri pentru copii, ceasuri, instrumente muzicale, echipamente audio și video, etc. Aceste produse se regăsesc listate și în platforma proprie a companiei, personalizată pentru România – www.usedproducts.ro.
Primul magazin Used Products a fost deschis în anul 2018 la Cluj-Napoca. ”Fiind un concept de business încă nu foarte cunoscut pe piața din România, lucrăm la construirea organică a brandului, pentru ca potențialii francizați să știe exact în ce constă acest tip de afacere. Suntem în discuții cu mai mulți potențiali candidați pentru deschiderea a noi magazine în țară. Considerăm că acest business este profitabil în orice oraș care are cel puțin 50.000 de locuitori”, mai spune Kun Norbert.
În prezent, în portofoliul Used Products Franchise se află peste 50 de magazine din Olanda, Belgia, Spania, România și, de curând, din Germania. Categoriile de produse comercializate în magazine sunt reglementate de principiile de franciză și interzic comercializarea de electrocasnice mari sau obiecte vestimentare și de mobilier second hand.
În 2020, filiala locală a retailerului olandez a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de lei, cu 70% mai mult decât nivelul raportat în anul precedent, în ciuda faptului că pandemia a avut un impact negativ asupra evoluției multor companii.
Compania Used Products a fost fondată în anul 1997 în orașul Alkmaar din Olanda. Expansiunea la nivel internațional a avut în prim-plan francizarea, iar în rețeaua de magazine a retailerului sunt comercializate atât produse noi, cât și produse pre-folosite. Clienţii companiei pot cumpăra, vinde şi face schimburi de produse – de la telefoane şi laptopuri, până la ceasuri, biciclete și jocuri&console, atât online, cât şi offline, în magazinele fizice.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies