Unul dintre cele mai cunoscute branduri românești de modă mizează pe vânzări online cu 35% mai mari, anul acesta

NewMoney 11/11/2021 | 11:30 Ştiri
Unul dintre cele mai cunoscute branduri românești de modă mizează pe vânzări online cu 35% mai mari, anul acesta

Brandul românesc de îmbrăcăminte MIZAR estimează să încheie anul 2021 cu o creștere de 35% a vânzărilor online. În această perioadă, retailerul anunță reduceri de până la 75% cu ocazia campaniei de Black Friday

”Magazinul online a înregistrat o creștere cu 35% față de anul 2020, atenția clientelor fiind îndreptată către ținute complete tip outfit și mai puțin spre un produs singular. De asemenea, în această perioadă a crescut valoarea coșului de cumpărături și numărul de clienți noi. Bineînțeles că, în contextul pandemiei am remarcat o creștere a numărului plăților cu cardul în locul plății ramburs, la curier.” a declarat Dan Lupu, Antreprenor – Mizar.ro.

S-a observat și în acest an o creștere semnificativă în domeniul fashion online, situație observată de altfel în ultimii ani, dar pe care pandemia Covid-19 a accelerat-o foarte mult.

”Oportunitățile sunt foarte mari în industria de fashion, de aceea în ultimii 2 ani am făcut investiții pentru îmbunătățirea platformei online, pentru promovarea mult mai intensă a magazinului mizar.ro și am început colaborări cu agenții specializate în promovarea comerțului online. Ponderea vanzărilor online din total vânzarilor a crescut de la 5% în 2019 la 10% în 2021.” a mai declarat Dan Lupu.

Amânarea nunților din primul an de pandemie a făcut ca sezonul cald din 2021 să fie unul plin de evenimente speciale din categoria nunților și botezurilor. Acest lucru a fost observat în creșterea numărului de cumpărători de ținute de ocazie.

”În perioada pandemiei, afacerea a fost susținută de producția de echipamente de protecție. De asemenea, am reorientat colecțiile MIZAR către ținute casual și sport având în vedere interzicerea multor evenimente. Însă, pe perioada verii produsele vedetă au fost cele dedicate evenimentelor speciale. Odată cu venirea toamnei clienții MIZAR au devenit foarte receptivi la colecția de geci și paltoane.” a adăugat Dan Lupu.

Rezultatele favorabile înregistrate în materie de creștere a afacerii de către brandul MIZAR, inspiră echipa ca, în fiecare an, să se dezvolte, să evolueze și să ofere cele mai bune servicii.

În anul 2020 cifra de afaceri a depășit 14.000.000 lei, iar compania estimează că va avea o creștere de peste 40% față de anul trecut. În plus, MIZAR își dorește ca ponderea vânzărilor online din total vânzărilor să fie de 15%.

”În perioada următoare ne propunem extinderea rețelei de magazine fizice în orașele mari în care încă nu suntem încă prezenți. Ne dorim amenajarea unui nou depozit logistic care să ne permită o mai buna gestionare a magazinului online mizar.ro. De asemenea, urmărim creșterea capacității proprii de producție cu 20% prin mărirea echipei implicate în activitatea de producție. Și, bineînțeles, nu în ultimul rând vrem să îmbunătățim programul de loialitate pentru a oferi mai multe beneficii clienților fideli MIZAR, alături de creșterea notorietății brandului la nivel național.” a explicat Dan Lupu.

Reduceri de până la 75%

”În acest an am pregătit pentru evenimentul Black Friday o serie de oferte cu diferite discounturi ce pot ajunge până la 75%. Pe lângă acest lucru, avem în vedere ca în cadrul acestei campanii clienții noștri fideli, posesori ai cardurilor de fidelitate MIZAR, să se bucure de oferte speciale.” a completat Dan Lupu.

Strategia de viitor a brandului MIZAR este concentrată pe extinderea rețelei de retail, în toate orașele mari din România. În fiecare sezon, brandul autohton de haine românești lansează o colecție care cuprinde 300 – 400 de modele noi. Colecțiile MIZAR sunt orientate către un design modern, cu materiale preponderent cu fibre naturale, cu linii care să pună în evidență feminitatea clientelor.