Ştiri

Unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online din Europa lansează în România un nou brand

După ce anul acesta a avut mai multe campanii de reduceri în plan local, care s-au tradus prin creșteri importante ale vânzărilor, ANSWEAR, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de fashion online din Europa Centrală și de Est, cu sediul central în Polonia, a mizat mult și pe brandurile noi aduse în România. Potrivit datelor companiei, doar în primul semestru au fost lansate peste 40 de branduri noi.

Iar lansările au continuat, cel mai recent exemplu fiind noul brand answear.LAB, adus în România din luna octombrie 2020. Brandul dubutează printr-o colecție vestimentară în ediție limitată inspirată din moda și cultura anilor ’30, însă reinterpretată pentru femeile din prezent.

Această colecție limitată își dorește să fie o reflecție a femeii contemporane, care își găsește rădăcinile în stilul vestimentar al anilor ’30, din perioada interbelică, dar care trebuie să facă față provocărilor ritmului dinamic din zilele noastre, reiese dintr-un comunicat de presă. Fashion-ul este o aventură constantă și fascinantă de descoperire a necunoscutului și de punere în valoare a frumosului, „Caută, descoperă și lasă-te surprinsă de magia necunoscutului” fiind și motto-ul acestui brand.

Colecția answear.LAB vine ca un răspuns la nevoile noii generații de femei, care își doresc să poarte outfituri autentice, cu un design deosebit, haine, încălțăminte și accesorii elegante și feminine, adaptate prezentului, dar și la prețuri accesibile. Ne așteptăm ca brandul answear.LAB să fie adaptat și cerințelor femeilor românce și să fie bine primit de acestea. Estimăm că noul brand va ajunge să reprezinte 10% din vânzările de pe ANSWEAR.ro, spune Georgiana Pană, Marketing Manager ANSWEAR România, într-un comunicat de presă.

Colecția cuprinde produse variate, de la cămăși și bluze, la pantaloni chino, jachete din piele și fuste, paltoane clasice pentru toamnă, până la rochii de seară și de cocktail și accesorii elegante, fiind realizată din țesături precum mătasea sau lâna fină, dar și lyocell și terilenă reciclată.

ANSWEAR este un magazin online originar din Polonia, având o istorie de opt ani în piața europeană de e-commerce. Prima țară în care compania s-a extins a fost Cehia, în 2014, urmată de Slovacia, în același an, și de Ucraina, un an mai târziu. De asemenea, în România a intrat la finalul lui 2015. Țara noastră a avut cea mai rapidă ascensiune din grupul polonez, fiind astăzi a doua piață ca volum, după Polonia. În 2020, a fost estimat un plus de 30% pentru cifra de afaceri din România, până la 29 de milioane de euro.

 

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies