Ştiri

Under Armour, parteneriat cu VTEX pentru a-și dezvolta businessul digital

Under Armour, brand de articole sportive prezent în peste 100 de țări, inclusiv România, folosește segmentul de ecommerce ca atu principal al strategiei sale din Brazilia. În acest context, brandul și-a migrat website-ul de comerț digital pe platforma VTEX.

În ultimii ani, segmentul de ecommerce a devenit o parte indispensabilă a industriei globale de retail. Potrivit unui raport McKinsey privind industria de articole sportive, peste 80% dintre consumatori folosesc canale online pentru a căuta produse, iar aproximativ 45% din vânzările din 2021 s-au efectuat prin aceste canale, chiar și după ce restricțiile de deplasare au fost relaxate, iar magazinele fizice au fost redeschise.

„Soluțiile oferite de VTEX (NYSE: VTEX) – platforma enterprise de comerț digital au permis îmbunătățirea experienței consumatorilor în toate punctele de contact, iar întreg procesul de implementare a platformei a necesitat doar 90 de zile”, transmite compania.

„Alături de VTEX am înregistrat o creștere importantă în ceea ce privește veniturile brute și cele nete. Cu ajutorul tehnologiei VTEX am reușit să centralizăm gestionarea produselor, stocurilor, prețurilor, promoțiilor, precum și integrarea cu partenerii într-o singură platformă, fără a efectua nicio schimbare în interfața sistemului. Consumatorii din Brazilia sunt foarte pasionați de brandul Under Armour, făcând evoluția strategiei digitale esențială pentru asigurarea accesului la produsele noastre într-o țară atât de mare precum Brazilia”, spune Ewerton Ramos, Ecommerce Executive Director la Vulcabras, proprietarul Under Armour în Brazilia.

Propunându-și ca ecommerce-ul să fie una dintre principalele destinații pentru consumatorii săi pe termen mediu și lung, Under Armour își duce mai departe planul de digitalizare prin implementarea unei strategii de tip omnichannel. Integrarea dintre magazinul online și magazinele fizice va permite strategii de tip „endless aisle” și opțiuni precum „click and collect” sau „expediere din magazin”, funcționalități considerate esențiale de brand pentru consolidarea activității sale digitale.

„Am acceptat misiunea ambițioasă de a îmbunătăți performanța online a brandului Under Armour și am fost încântați de primele rezultate înregistrate, pe lângă timpul redus de implementare. Depunem în permanență eforturi pentru a garanta o experiență mai sigură și completă pentru toți consumatorii finali și susținem brandurile care își doresc să-și consolideze strategia de digitalizare a comerțului,” spune Cristi Movilă (FOTO), Eastern Europe General Manager & EMEA SVP at VTEX.

Andrei Dumitru

Recent Posts

MAGGI aduce aromele Asiei în bucătăriile românilor (P)

MAGGI lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei…

13 ore ago

Experții crypto spun că 99Bitcoins ar putea urma drumul Bitcoin în 2024 (P)

În contextul discuțiilor investitorilor despre evoluția standardului emergent al tokenului BRC-20 pe rețeaua Bitcoin, se…

14 ore ago

Bolt Food se lansează într-un nou oraș din România

Bolt lansează și în Brașov serviciul Bolt Food prin intermediul căreia utilizatorii pot comanda mâncare…

14 ore ago

Beneficiile salariale pentru angajați și angajatori: Cum alegem cea mai bună variantă? Ce avantaje fiscale putem avea?

Pentru a menține pachetele salariale la un nivel competitiv, angajatorii se află într-o continuă explorare…

14 ore ago

Varșovia: Debut fabulos al lui Kirill Shevchenko în fața multiplului campion mondial, Magnus Carlsen

A început Superbet Rapid & Blitz Varșovia, prima etapă a ediției 2024 a Grand Chess…

15 ore ago

Vineri începe campania electorală pentru alegerile din 9 iunie

Biroul Electoral Central informează că vineri începe campania electorală pentru alegerile din data de 9…

15 ore ago

Acest website folosește cookies