Un român va prelua conducerea Coca-Cola Irlanda

Cristina Dobreanu 20/12/2016 | 15:18 Ştiri
Un român va prelua conducerea Coca-Cola Irlanda

După un mandat de trei ani în funcția de director de operațiuni Coca-Cola România și Moldova, Petre Șandru va deveni, începând cu luna ianuarie 2017, country manager în cadrul Sistemului Coca-Cola din Irlanda.

„În acest rol, misiunea sa este de a consolida business-ul local, de a asigura creșterea fiecărui brand din portofoliu, dezvoltând și implementând strategii de marketing bine conturate care răspund la provocările pieței”, potrivit comunicatului trimis de companie.

Coca-Cola a intrat în Irlanda de Nord în 1934, iar în Republica Irlanda, în 1952. În sistemul coca-Cola lucrează 1.700 de persoane în unitățile din Antrim, Dublin, Kildare, Louth, Mayo și Wexford.

Petre Șandru are o experiență de peste 11 ani în cadrul Coca-Cola, fiind iniţial Brand Manager, apoi Director Operaţional pentru România şi Moldova şi Director Comercial pentru patru ţări din regiune: România, Moldova, Bulgaria şi Albania. Înainte de a se angaja la Coca-Cola, el a lucrat pentru JT International.

Petre Șandru este Absolvent al Universităţii Politehnice din Bucureşti, deţine o diplomă la New York Institute of Professional Photography, fotografia fiind și una din pasiunile sale.

Succesorul la conducerea Coca-Cola România și Moldova va fi anuntat în curând.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Compania Coca-Cola are un portofoliu de peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase, în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, Fuze Tea și Del Valle.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.