Un nou brand românesc pe piața de bricolaj
Distribuitorul de materiale de construcții Arabesque, controlat de antreprenorul Cezar Rapotan, lansează pe piață un nou brand de magazine, MatHaus, care se va adresa clienților persoane fizice care vor să cumpere materiale pentru construcții sau renovări. Investiția în primul magazin, care va fi deschis săptămâna viitoare la Iași, se ridică la 10 milioane de euro.
Noul magazin, cu o suprafață de 9.000 de metri pătrați și o platformă exterioară de 14.000 de metri pătrați, va crea peste 100 de noi locuri de muncă și va avea un portofoliu de peste 25.000 de produse.
Compania Arabesque a fost fondată în 1994 la Galați și are în prezent o rețea formată din 18 depozite pe plan local, la care se adaugă cele pe care distribuitorul le are în Ucraina, Bulgaria și Republica Moldova.
Arabesque este una dintre cele mai mari companii antreprenoriale din România, înregistrând afaceri de aproape 1,55 miliarde de lei în 2015, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.