Un nou brand românesc pe piața de bricolaj

Andreea Neferu 03/03/2017 | 13:42 Ştiri
Un nou brand românesc pe piața de bricolaj

Distribuitorul de materiale de construcții Arabesque, controlat de antreprenorul Cezar Rapotan, lansează pe piață un nou brand de magazine, MatHaus, care se va adresa clienților persoane fizice care vor să cumpere materiale pentru construcții sau renovări. Investiția în primul magazin, care va fi deschis săptămâna viitoare la Iași, se ridică la 10 milioane de euro.

Noul magazin, cu o suprafață de 9.000 de metri pătrați și o platformă exterioară de 14.000 de metri pătrați, va crea peste 100 de noi locuri de muncă și va avea un portofoliu de peste 25.000 de produse.

Compania Arabesque a fost fondată în 1994 la Galați și are în prezent o rețea formată din 18 depozite pe plan local, la care se adaugă cele pe care distribuitorul le are în Ucraina, Bulgaria și Republica Moldova.

Arabesque este una dintre cele mai mari companii antreprenoriale din România, înregistrând afaceri de aproape 1,55 miliarde de lei în 2015, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.