Adam Sandler şi Jennifer Aniston par să fie principalele motive pentru care un film dezaprobat de critici a devenit cel mai vizionat pe Netflix, potrivit News.ro.
30.869.863 de conturi unice de Netflix au rulat filmul Murder Mystery în primele trei zile de la lansare, făcând din acesta filmul cu cele mai multe vizionări din cadrul platformei în primul week-end.
Un număr de 13.374.914 dintre conturile care au vizionat Murder Mystery sunt din Statele Unite, iar 17.494.949 sunt din restul ţărilor în care este disponibil Netflix.
Compania americană de streaming contorizează o vizionare atunci când utilizatorul are răbdare să vadă peste 70% dintr-un film.
Dincolo de cifrele propriu-zise, succesul lui Murder Mystery nu este o surpriză pentru cei de la Netflix, care au mizat pe Adam Sandler, semnând cu acesta pentru 4 filme exclusive.
În urmă cu doi ani, Netflix anunţa că abonaţii săi vizionaseră deja peste jumătate de miliard de ore de filme cu Adam Sandler, semn că actorul este foarte apreciat.
Şi rating-urile de pe IMDb, unde are până acum o medie de 6,1, indică faptul că spectatorii au apreciat Murder Mystery. Pe Metacritic.com, în schimb, acesta a primit nota 38/100.
Foto: IMDB
Miniştrii Energiei din ţările bogate din G7 au ajuns la un acord pentru a-şi închide…
Secretarul general al NATO, Jens Stoltenberg, l-a invitat pe preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski să asiste…
Ţările UE au adoptat, definitiv, noi reguli care reglementează nivelul datoriei publice pe care o…
Ministrul de Externe, Luminiţa Odobescu, a anunţat că au fost organizate 916 de secţii de…
Turcia le-a transmis aliaţilor că va susţine candidatura premierului Mark Rutte pentru a fi următorul…
Comisia Europeană a aprobat ajutorul de stat pentru restructurare în valoare de 95,3 milioane EUR…
Acest website folosește cookies