Uber Eats se lansează în România. Care este noul serviciu pe care îl lansează compania americană în România

Sebastian Popescu 12/03/2018 | 17:32 Ştiri
Uber Eats se lansează în România. Care este noul serviciu pe care îl lansează compania americană în România

Uber va lansa UberEats și în România, în cel mult două luni. Serviciul de livrare de mâncare a avut rezultate care au depășit cu mult așteptările companiei, astfel că americanii au decis să extindă serviciul în 100 de noi orașe din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, printre care și București, anunță Financial Times.

Vicepreședintele Uber, Jason Droege, a anunțat că odată cu România, serviciul va mai fi introdus și în Irlanda, Egipt, Kenia, Ucraina, Cehia, precum și în alte 75 de orașe din Marea Britanie și Franța. Obiectivul companiei este să controleze o cotă mai mare din piaţa de 28 de miliarde de dolari a serviciilor de livrare de mâncare din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

„România este una dintre cele mai importante ţări din UE pentru Uber, tocmai de aceea ne dorim să aducem noi servicii utilizatorilor noştri de aici. Ne bucurăm că, imediat după lansarea UberGREEN, serviciul nostru 100% electric, putem confirma şi venirea UberEats în România în următoarele două luni. Am primit deja numeroase cereri de la restaurante locale care doresc ca, prin UberEats, mâncarea lor să fie disponibilă cât mai multor persoane. Încurajăm proprietarii de restaurante care vor să afle mai multe detalii despre acest serviciu să ia legătura cu noi”, a declarat Nicoleta Schroeder, General Manager al Uber România, conform agerpres.ro.

UberEats a fost profitabil în 45 dintre cele 200 de orașe în care era disponibil anul trecut, în creștere față de cele 3 orașe profitabile din 50 în 2016. Astfel, serviciul de livrare de mâncare a produs 1,1 miliarde de dolari în ultimul trimestru al anului trecut, adică aproape 10% din veniturile companiei.

Trendul crescător al UberEats este urmat și de segmentul de livrare de mâncare din România, care va ajunge în 2018 la 196 milioane de dolari, din care segmentul de comenzi online este estimat la 192 milioane de dolari, arată Agerpres. Rata de creştere este estimată la 23,3% pe an, care va rezulta într-o piaţă de 452 milioane de dolari până în 2022.

Cel mai recent serviciu lansat de Uber în Romania este GREEN, valabil în București de la finalul lunii februarie. Utilizatorii pot chema prin aplicație una dintre cele 20 de mașini electrice Renault ZOE disponibile.